سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره بازی فردای تیمش برابر الغرافه گفت: به دنبال این هستیم که با پیروزی در بازی فردا کارمان را در این فصل لیگ قهرمانان آسیا به پایان برسانیم.

سائلام: 5 بازی خوب داشتیم اما بدشانس بودیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین، دیدار تیم‌های تراکتورسازی و الغرافه قطر در چارچوب هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا ساعت 19 در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود. ارتوئرول سائلام در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: در پنج بازی گذشته، پنج بازی خوب انجام دادیم و این که با وجود این بازی‌های خوب در چنین وضعیتی هستیم نوعی بدشانسی است. ما با بازی‌هایی که انجام دادیم باید در وضعیت بهتری قرار می‌گرفتیم اما به دنبال این هستیم که با پیروزی در بازی فردا کارمان را در این فصل لیگ قهرمانان آسیا به پایان برسانیم.

او افزود: کمک دیگر این بازی این است که ما هنوز دو بازی در لیگ برتر داریم و با این که روی کاغذ جزو گزینه‌های سقوط نیستیم اما شش امتیاز با منطقه سقوط فاصله داریم. ما روز یک‌شنبه آخرین بازی خانگی لیگ ایران را به نمایش می‌گذاریم و می‌خواهیم با کسب پیروزی در بازی فردا به بازی یک‌شنبه برویم. احسان پهلوان و دانیال اسماعیلی‌فرد دچار مصدومیت شدند. مهدی‌زاده هم دچار یک مصدومیت جزئی است. برخی از بازیکنانمان هم مصدومیت‌های جزئی دارند. با توجه به بازی یک‌شنبه احتمالا با ترکیب متفاوتی ظاهر شویم. مربی الغرافه دوست من است و از یک کشور آمدیم. کاش بازی فردا بازی تشریفاتی نبود و با شرایط متفاوتی به مصاف هم می‌رفتیم. برای آیگون هم آرزوی موفقیت می‌کنم.