«یوپ هاینکس» سرمربی تیم بایرن مونیخ آلمان با تایید خبر مصدومیت آرتورو ویدال، از عمل جراحی قریب الوقوع زانو و دوری وی از میادین فوتبال خبر داد.

«ویدال» به دیدار برابر رئال نمی رسد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین روزنامه 'آ. اس' روز دوشنبه در گزارشی نوشت: براساس اعلام سرمربی تیم بایرن مونیخ، 'آرتورو ویدال' که در جریان تمرینات روز گذشته از ناحیه زانو مصدوم شده بود، باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد که به این ترتیب هر دو بازی رفت و برگشت مقابل تیم رئال مادرید را در چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، از دست خواهد داد.
در حالی که تنها یک هفته تا دیدار حساس بایرن مونیخ با رقیب اسپانیایی خود فرصت باقی مانده است، هافبک شیلیایی این تیم کمپ تمرینی 'باواریایی ها' را با مصدومیت ترک کرد.
هاینکس در مورد وی گفت: 'ویدال' از ناحیه زانو مصدوم شده و برای مدت کوتاهی نمی تواند ما را همراهی کند اما او روحیه جنگنده ای دارد و من اطمینان دارم به زودی سلامتی خود را باز می یابد.
مدت زمان دوری ویدال از میادین هنوز مشخص نشده است اما براساس گزارش مطبوعات آلمان، عدم حضور وی دست کم در چهار دیدار پایانی رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا قطعی شده است.
تیم فوتبال بایرن مونیخ با راهیابی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در دور رفت روز چهارشنبه هفته آینده، پنجم اردیبهشت ماه، میزبان رئال مادرید خواهد بود.