تیم ملی والیبال نشسته ایران در سومین دیدار خود از سد اوکراین گذشت.

تبریز| تداوم شکست‌ناپذیری ایران در مسابقات بین‌المللی والیبال نشسته
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم از تبریز ، تیم ملی والیبال نشسته ایران در سومین روز از مسابقات بین‌المللی والیبال نشسته 6 برتر برتر جهان که به میزبانی تبریز و در سالن صدرای این شهر برگزار می‌شود، به مصاف اوکراین رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه سه-صفر شکست دهد.

در این دیدار شاگردان هادی رضایی عملکرد خوبی داشتند و موفق شدند در 3 ست متوالی از سد اوکراینی‌ها بگذرند. ایران به ترتیب در ست‌های اول و دوم با نتایج 25-14، 25-18 حریف خود را شکست داد اما در امتیازهای ابتدایی ست سوم اوکراین عملکرد بهتری داشت و بازی با اختلاف یک امتیاز دنبال شد تا اینکه ایران در امتیاز چهاردهم موفق شد اختلاف را به 2 امتیاز برساند. پس از امتیاز چهاردهم، شاگردان رضایی برتری خود را حفظ کرده و اختلاف امتیازی را نیز افزایش دادند تا این ست در نهایت با برتری 25-18 تیم ملی کشورمان به پایان برسد.

در دیگر دیدارهای روز سوم این مسابقات، آمریکا و آلمان از ساعت 15 به مصاف هم می‌روند و دیدار تیم‌های بوسنی با روسیه نیز از ساعت 18 در سالن صدرای تبریز آغاز می‌شود.

به گزارش تسنیم، تیم ملی والیبال نشسته ایران پیش از این در دیدار با روسیه با نتیجه سه-صفر به پیروزی رسیده بود. این تیم روز گذشته نیز با نتیجه 3-2 از سد بوسنی گذشت.