سخنگوی کاخ کرملین گفت؛ «ولادیمیر پوتین» رییس جمهوری روسیه در دیدار افتتاحیه جام جهانی 2018 مابین تیم های روسیه و عربستان سعودی حضور خواهد داشت.

پوتین میهمان ویژه دیدار افتتاحیه جام جهانی 2018
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از «تاس» روسیه،: «دیمیتری پسکوف» روز یکشنبه در پاسخ به این پرسش که آیا پوتین در سایر بازی ها هم شرکت می کند یا خیر؛ افزود: همه چیز به شرایط بستگی دارد، اما در حال حاضر به شما اطمینان می دهم که رییس جمهوری در دیدار افتتاحیه شرکت خواهد کرد.
خبرگزاری تاس ادامه داد: رئیس جمهوری روسیه و جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال «فیفا» پنج شنبه گذشته با دریافت کارت هواداری یا «فن آی دی» جام جهانی، به جمع تماشاگران جام جهانی 2018 روسیه پیوستند.
جام جهانی 2018 که کشور روسیه برای نخستین بار میزبانی آن را بر عهده دارد از تاریخ 14 ژوئن تا 15 ژوییه (24 خرداد ماه تا 24 تیرماه امسال) در 11 شهر این کشور برگزار می شود.
در این دوره؛ تیم های ملی روسیه، عربستان، مصر و اروگوئه در گروه (ای) با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
مطابق برنامه اعلام شده، بازی افتتاحیه در تاریخ 14 ژوئن (24 خردادماه) برگزار می شود؛ در ادامه این مسابقات تیم ملی روسیه در تاریخ 19 و 25 ژوئن به ترتیب به مصاف تیم های مصر و اروگوئه خواهد رفت.
گفتنی است تیم ملی کشورمان در جام جهانی 2018 با تیم های ملی اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گروه است.
ایران در اولین دیدار خود باید 15 ژوئن (25 خرداد 97) ساعت 18:30 به وقت ایران در ورزشگاه سن پترزبورگ برابر مراکش قرار خواهد گرفت؛ در دومین دیدار در ساعت 21:30 روز 20 ژوئن (30 خرداد 97) در ورزشگاه قازان به مصاف تیم ملی اسپانیا قهرمان پیشین جام جهانی فوتبال می رود و در سومین و آخرین بازی گروهی خود در ساعت 21:30 روز 25 ژوئن (4 تیر 97) در سارانسک با کریستیانو رونالدو و یاران پرتغالی اش مدافع عنوان قهرمانی اروپا دیدار خواهد کرد.