دبیرکل فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جریان تمرین آماده سازی تیم کشورمان، برای دقایق طولانی با یکدیگر به گفت وگو پرداختند.

گفت وگوی طولانی «ساکت» و «کی روش» در تمرین تیم ملی فوتبال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از ایرنا، تمرین عصر امروز (دوشنبه) تیم ملی فوتبال با حضور 3 بازیکن «مهدی ترابی»، «علی قلی زاده» و «محمدرضا خانزاده» در زمین چمن پژوهشکده نفت و تحت نظر «کارلوس کی روش» برگزار شد.
«محمدرضا ساکت» دبیرکل فدراسیون فوتبال در محل تمرین حاضر شد و برای دقایق زیادی با کی روش به گفت وگو پرداخت که فاصله زیاد آنان با محل استقرار خبرنگاران اجازه نداد تا از محور صحبت های آنان، اطلاعی کسب شود.
این در حالی است که روز گذشته، مسئولی از فدراسیون فوتبال در محل تمرین حاضر نبود.
«علی کریمی» هافبک تیم سپاهان اصفهان که در تمرین پیشین با مصدومیت جزئی مصدوم شد، در تمرین عصر امروز غیبت داشت.
در تمرین امروز، بازیکنان و کادر فنی به 2 ‌دسته تقسیم شده و کار با توپ و پاس های تک ضرب را مرور کردند.
سپس بازیکنان حرکات کششی و استقامتی را در دستورکار قرار دادند. همچنین نفرات اندک حاضر در تمرین، کارهای تاکتیکی و ایجاد مثلث با دروازه های کوچک را دنبال کردند.
تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار تدارکاتی روز 20 اردیبهشت ماه برابر ازبکستان که در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، تمرینات خود را از دیروز (یکشنبه) آغاز کرده است.
بازیکنان استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا و لژیونرهای حاضر در لیگ های اروپایی و همچنین آسیایی نیز به دلیل ادامه داشتن دیدارهای باشگاهی، هنوز نتوانسته اند در تمرینات تیم ملی ایران حاضر شوند.