سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره تمدید قراردادش گفت: فعلا تمام تمرکزمان روی بازی با الجزیره است.

برانکو: تمرکزمان فعلا روی الجزیره است نه قرارداد/ اشتیاق کمال برای برگشتن، عالی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایسنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره زمان تمدید قراردادش با این تیم اظهار کرد: تمرکز من و دستیاران به طور کامل بر روی بازی با الجزیره است. البته به ما یک قرارداد داده شده است و ما باید آن را مطالعه کنیم و ظرف دو روز آینده روی آن کار کنیم اما قطعا تمرکز ما در این روزها کاملا بر روی بازی با الجزیره است.

او ادامه داد: ما فقط یک مشکل در رابطه با مصدومیت کامیابی نیا داریم که البته آنقدر که فکر می‌کردیم جدی نیست. وضعیت او تا روز دوشنبه مشخص خواهد شد. او نیازی به عمل جراحی ندارد. شنبه آخرین وضعیت پزشکی او را بررسی می‌کنیم. نحوه تمرینات و اشتیاق او برای بازگشتن واقعا عالی است.

برانکو در مورد شکست برابر الجزیره در دیدار رفت هم گفت: من انتقادات را درک نمی‌کنم. بازیکنان نتایج عالی کسب کردند. ما به الجزیره باختیم اما مستحق باخت نبودیم. اینجا مسابقات لیگ قهرمانان است نه مهدکودک. شماره 31 آنها مبلغ قراردادش به اندازه کل بودجه ما است. بله ما شکست خوردیم و اشتباهاتی هم رخ داد اما نتیجه قابل جبران است. اواخر فصل است. بازی با پرسپولیس برای الجزیره به نوعی یک بازی نجات دهنده برای کل فصل آنها است. شما بازی دیشب رئال را دیدید. آنها به فینال لیگ قهرمانان رفتند اما دیشب به سویا باختند. من دلیل این همه انتقاد به بازیکنانم را متوجه نمی‌شوم. ما تیمی هستیم که با کمترین بازیکن خارجی بازی می‌کنیم و من ترجیح می‌دهم به بیشتر به بازیکنان ایرانی‌ام اعتماد کنم.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: بازیکنان نیاز به حمایت دارند. من می‌دانم به تازگی آماری از اشتباهات داوری منتشر شده است. شما دیدید که ما در این جدول تیمی بودیم که از همه بیشتر ضرر کردیم اما با این حال باز هم قهرمان شدیم. بازیکنان ما انسان هستند نه ماشین. در آخرین روزهای فصل هستیم اما بازیکنان ما با اشتیاق روز اول تمرین می‌کنند. ما به سایپا باختیم اما 24 بار شوت زدیم و 80 درصد مالکیت داشتیم اما شکست خوردیم. بخشی از آن مربوط به اشتباهات ما بود و بخشی از آن هم مربوط به اشتباهات داوری.

برانکو در مورد تمدید قرارداد بازیکنان هم تصریح کرد: ما ظرف 7 تا 10 روز آینده بحث تمدید قرارداد بازیکنان را تمام می‌کنیم.