باشگاه پدیده با سرمربی تیم فوتبال این باشگاه خداحافظی و اعلام کرد به زودی مربی جدید این تیم معرفی خواهد شد.

خداحافظی باشگاه پدیده با مهاجری و معرفی مربی جدید تا چند روز آینده
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  سایت رسمی باشگاه پدیده خراسان، جواد وطن‌خواه مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان از زحمات محمدرضا مهاجری، مربی تیم فوتبال این باشگاه که در طول سه سال حضورش در این تیم زحمات زیادی را متحمل شد، تقدیر و تشکر کرد.

وطن‌خواه، در رابطه با پایان یافتن همکاری این باشگاه با محمدرضا مهاجری گفت: در ابتدا جای دارد از همه زحماتی که ایشان و دیگر اعضای کادر فنی پیشین تیم برای موفقیت پدیده کشیده‌اند تشکر و قدردانی کنم، چراکه این همکاری سه ساله برای باشگاه پدیده خراسان نتایج بسیاری داشته که در رأس بقای این تیم در رقابت‌های لیگ برتر است.

وی افزود: روزهای خوب همکاری با محمدرضا مهاجری هیچگاه از یاد و خاطر بنده، اعضای باشگاه و هواداران نخواهد رفت و ما خراسانی‌ها همیشه سپاسگذار زحمات ایشان بوده و خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان درباره انتخاب سرمربی جدید این تیم نیز گفت: گزینه‌هایی برای هدایت تیم در لیگ هجدهم در نظر داریم که ان‌شالله سعی خواهیم کرد در چند روز آینده یکی از آنها را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کنیم.

وی درباره اینکه آیا این گزینه‌ها داخلی هستند، اظهار داشت: به هر حال ما در بین گزینه‌های مدنظر هم مربیان داخلی را و هم مربیان خارجی را در نظر گرفته‌ایم که البته باید جلساتی را هم با آنها داشته باشیم و برنامه‌های آنها را نیز مطلع شویم.