«دیدیه دشام» سرمربی تیم فوتبال فرانسه، گفت: همه تیم های راه یافته به جام جهانی 2018 روسیه به جز عربستان سعودی خوب هستند.

سرمربی فرانسه: تیم های جام جهانی به جز عربستان خوب هستند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از ایرنا، پایگاه خبری « sport » عربستان سعودی روز یکشنبه به نقل از سرمربی تیم فوتبال فرانسه اضافه کرد: همه تیم های جام جهانی تاکنون بازی های قوی را به نمایش گذاشته اند.
وی افزود: همه تیم ها قوی و سخت هستند، به جز عربستان سعودی که نتوانست حتی در حد متوسط ظاهر شود و باید در دیدارهای آینده بهتر ظاهر شود.
سرمربی تیم فوتبال فرانسه درباره پیروزی تیمش مقابل استرالیا که با نتیجه دو بر یک پایان یافت، گفت: پیروزی آسانی نبود اما مهم بود، استرالیا برای آمادگی جهت این بازی، دیدارهای زیادی را برگزار کرده بود.
وی ادامه داد: استرالیا برای ما خطر آفرین نبود، اما به خوبی دفاع می کرد. ما با ارسال توپ های بلند طولی توانستیم این سد را بشکنیم.
دشام افزود: فرصت های ما بیشتر بود، اما بازی دفاعی استرالیا مانع به ثمر رسیدن این فرصت ها شد و به نظرم این دیدار سخت موجب خواهد شد تا در دیدارهای آینده بهتر ظاهر شویم.
وی با بیان اینکه ما به شدت کار کرده ایم و قادریم بازی های بهتری را انجام دهیم، افزود: پیروزی مهمتر از عملکرد است بخصوص اینکه در دیدار اول به این مهم دست یابید.