تیم ملی انگلیس درادامه برگزاری رقابت های جام جهانی 2018 روسیه در گروه هفتم دوشنبه شب با نتیجه 2 بریک تیم ملی تونس را شکست داد و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کرد.

انگلیس با قدرت کاپیتان هری کین تونس را شکست داد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایرنا؛ شاگردان «گرت ساوت گیت » در تیم ملی انگلیس امشب برای نخستین بار در جام جهانی 2018 برابر تیم ملی تونس درورشگاه « وولگوگارد» به میدان رفتند و با ارائه یک بازی صد در صد هجومی با جادو و درخشش هری کین مهاجم خود با نتیجه 2 بر یک از سد تیم سخت کوش تونس گذشتند.
«هری کین» مهاجم ملی پوش تاتنهام دردقایق 11 و 1+90 برای سه شیرها گلزنی کرد و سه امتیاز این دیدار را به حساب تیمش گذاشت.
«ساسی» نیز دردقیقه 35 ازروی نقطه پنالتی برای تیم ملی تونس گلزنی کرد اما با این گل مانع از شکست تیمش دراین دیدار نشد
شاگردان ساوت گیت با به صدا درآمدن سوت آغاز این دیدارحملات خود بر روی دروازه تیم ملی تونس را شروع و در همان دقایق ابتدایی نیمه نخست دو موقعیت مناسب گلزنی داشتند که رحیم استرلینگ بهترین موقعیت تیمش را درقیقه سوم از دست داد او توپ را درحالی به خارج اززمین فرستاد که دروازه تیم ملی تونس خالی بود.
حملات تیم ملی انگلیس همچنان ادامه داشت وآنان دردقیقه 11 به گل رسیدند، هری کین که در محوطه شش قدم تیم تونس قرارداشت بدنبال دفع ناقص معز حسن سنگربان تیم ملی تونس که در مهار ضربه سر بازیکنان تیم ملی انگلیس ناموفق بود توپ برگشتی را به گل تبدیل کرد.
معز حسن درحالیکه از ناحیه کتف احساس ناراحتی می کرد دردقیقه 14 به اجبار زمین بازی را ترک و بن مصطفی جانشین او شد.
یک بار دیگر و پس از توقف چند دقیقه ای بازی، سه شیرها دوباره حملات متعددی را به روی دروازه شاگردان «نبیل معلول» را برنامه ریزی کرده که البته این حملات موفق نبود.
ملی پوشان تونس با عقب کشیدن تیم ملی انگلیس از لاک دفاعی خارج و با تغییر تاکتیک توپ و میدان را دراختیار گرفتند.
در دقیقه 35 واکر مدافع تیم ملی انگلیس درمحوطه جریمه این تیم برروی یکی از مهاجمان تیم ملی تونس مرتکب خطا شد و بلافاصله داور اعلام ضربه پنالتی کرد و ساسی با ضربه ای زمین، توپ را دورتر از دستان پیکفورد درون دروازه سه شیرها جای داد و بازی را به تساوی کشاند.
دردقایق باقی مانده نیمه نخست باز هم دو تیم برروی دروازه یکدیگر موقعیت های ایجاد کردند اما موفق به گلزنی نشدند که درمهم ترین موقعیت شوت بازیکنان تیم ملی انگلیس با برخورد به دیرک عمودی دروازه تونس به خارج از زمین رفت ونیمه نخست با نتیجه تساوی یک بریک به پایان رسید و بازیکنان به رختکن رفتند.
دقایق نخست نیمه دوم بازهم با حملات توفانی سه شیرها برروی دروازه تونس همراه بود وآنان به دنبال گل برتری بودند اما تلاش آنان دراین دیدارجذاب دراین دقایق ثمری برای آنان نداشت.
یاران هری کین که میانه میدان را از آن خود کرده بودند در نیمه دوم اجازه خود نمایی به بازیکنان تیم تونس نمی دادند و آنان را درضد حملات ناکام گذاشتند. درادامه ساوت گیت درترکیب تیمش تغییراتی ایجاد کرد اما بازیکنان تیمش باز هم موفق به گلزنی نشدند.
درادامه دو تیم برروی دروازه یکدیگر صاحب موقعیت های متعددی شدند که سهم بازیکنان انگلیس بیش از حریف بود اما باز هم تلاش آنان به گل تبدیل نشد درحالیکه بازی دروقت های اضافه دنبال می شد هری کین یک بار دیگر و دردقیقه 91 با ضربه سر دیدنی دروازه تیم ملی تونس را باز کرد و برتری تیمش دراین دیدار را رقم زد.
ترکیب تیم ملی انگلیس:
جوردن پیکفورد، کایل واکر، جان استونز، هری مگوایر، جورن هندرسون، دله آلی( لوفتوس چیک دردقیقه 80)، جسی لینگارد(دایر 94 )، کیرن تریپر، اشلی یانگ، رحیم استرلینگ(مارکوس راشفورد دردقیقه 68 ) و هری کین.
ترکیب تیم ملی تونس:
معز حسن(بن مصطفی دردقیقه 14)، صیام بن یوسف، دیلان برون، یاسین مریاح، علی معلول، انیس البدری، الیاس السخیری، الفرجانی ساسی، فخرالدین بن یوسف، نعیم السلیتی(بن آمور دردقیقه 73) و وهبی الخزری( خلیفه دردقیقه 85).
«ویلمار رولدان پرز» داور بین المللی کلمبیایی قضاوت این دیدار را برعهده داشت، او دراین دیدار به «والکر» بازیکن تیم ملی انگلیس کارت زرد نشان داد و این بازیکن را جریمه کرد.
در دیگر دیدار این گروه که ساعتی پیش برگزار شد تیم ملی بلژیک با نتیجه 3 برصفر پاناما را ازپیش رو برداشت.
جدول رده بندی گروه هفتم:
1-بلژیک/ یک بازی/ 3 امتیاز(تفاضل گل 3 )
2-انگلیس/ یک بازی/ 3 امتیاز (تفاضل گل یک)
3-تونس/ یک بازی/ بدون امتیاز
4-پاناما/ یک بازی/ بدون امتیاز
ورزشی **9144