سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا معتقد است تیمش کار سختی را در بازی دوم مقابل ایران در جام جهانی 2018 روسیه خواهد داشت.

هیرو: ایران هم در حمله بسیار قوی است و هم در دفاع/ کی‌روش مربی بزرگی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از ایسنا ، فرناندو هیرو سرمربی تیم ملی روسیه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ایران حاضر شد و درباره این دیدار اظهار کرد: من کی‌روش را به خوبی می‌شناسم. مدت زیادی است که او را می‌شناسم. صحبت کردن با کی‌روش باعث افتخار است و این مربی پرتغالی انسان فوق‌العاده‌ای نیز است. او عملکرد خیلی خوبی در تیم ملی ایران داشته است.

وی افزود: او سابقه هدایت رئال مادرید را دارد و آدم خوبی است. من از او خوشم می‌آید. تیم ایران هم از لحاظ دفاعی و هم از لحاظ هجومی تیمی بسیار قوی است. گل زدن به ایران ساده نخواهد بود زیرا آن‌ها کار خود را بلد هستند و می‌دانند چه کاری باید انجام دهند. ایران در تمامی مسابقه‌های مقدماتی جام جهانی 37 گل به ثمر رسانده که 40 درصد این گل‌ها از مکان‌های مشخصی بوده است. من بر این موضوع که ایران تیمی بسیار قوی است اصرار دارم زیرا آن‌ها کار خود را به خوبی انجام می‌دهند.

هیرو ادامه داد: ایران از لحاظ فیزیکی نیز تیم بسیار قدرتمندی است و این کار ما را بسیار سخت می‌کند. بازی این تیم مقابل مراکش را دیدیم و آن را آنالیز کردیم. ایران هم دفاع خواهد کرد و هم به خوبی به دروازه ما هجوم خواهد آورد.