در آخرین بازی از شب یازدهم جام بیست‌و‌یکم، شاگردان خوسه پکرمن، لهستان را حذف کردند و به صعود به مرحله حذفی امیدوار ماندند.

کلمبیا با حذف لهستان به صعود امیدوار شد/ اولین تیم اروپایی با جام بیستم وداع کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  خبرگزاری تسنیم ، در دومین بازی از گروه H‌ جام جهانی 2018 روسیه یکشنبه شب در ورزشگاه اکاترینبورگ تیم‌های ملی لهستان و کلمبیا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی قاطع 3 بر صفر کلمبیایی‌ها خاتمه یافت. یری مینا در دقیقه 40، فالکائو در دقیقه 70 و کوادراو در دقیقه 75 گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

با این پیروزی کلمبیایی‌ها که در دور نخست رقابت‌ها با نتیجه 2 بر یک به ژاپن باخته بودند، 3 امتیازی شدند و بعد از ژاپن و سنگال 4 امتیازی در رده سوم قرار گرفتند تا به صعود به مرحله یک هشتم نهایی امیدوار بمانند. در سمت مقابل اما لهستان با قبول دومین باخت متوالی‌اش، بدون امتیاز به قعر جدول گروه H سقوط کرد و هشتمین تیم و اولین نماینده اروپا شد که در مرحله گروهی جام جهانی 2018 حذف می‌شود.

شاگردان خوسه پکرمن در دور سوم و پایانی بازی‌های مرحله انتخابی باید به مصاف سنگال بروند و تنها در صورت کسب پیروزی مقابل این تیم صعود خواهند کرد. بازی آخر لهستان هم یک بازی تشریفاتی برای این تیم مقابل ژاپن خواهد بود. به این ترتیب به نظر می‌رسد که ژاپن برای صعود از این گروه کار آسان‌تری نسبت به کلمبیا و سنگال داشته باشد.

در مصاف کلمبیا و لهستان، نماینده آمریکای جنوبی نه تنها در نتیجه بلکه از نظر آماری هم از حریف اروپایی خود بازی به مراتب بهتری ارائه کرد. این تیم تقریباً دو برابر لهستانی‌ها موقعیت گلزنی داشت و از نظر تملک توپ هم وضعیت بهتری نسبت به روبرت لواندوفسکی و یارانش داشت.

بدنارک در دقیقه 61 و گوارلسکی در دقیقه 81 از سزار راموس، داور مکزیکی مسابقه کارت زرد گرفتند.