تبریز-ایرنا- «جان توشاک» سرمربی مطرح اروپایی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نخستین دستور خود به باشگاه، اعلام کرد از این پس تملامی جلسات تمرینی پشت درهای بسته برگزار می شود.

دستور اول توشاک؛تراکتور  پشت درهای بسته پنهان شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

‌به گزارش مثلث آنلاین به نقل از ایرنا، این مربی ولزی به مسوولان باشگاه متذکر شده است برای هماهنگی و انجام کارهای تاکتیکی با بازیکنان تیم، جلسات تمرینی بدون حضور خبرنگاران، عکاسان و تماشاگران برگزار می شود.
تمرینات آماده سازی تراکتوسازی برای حضور قدرتمند در لیگ برتر هجدهم با حضور توشاک از روز گذشته در کمپ باشگاه آغاز شد که با استقبال گرم هواداران و اصحاب رسانه همراه بود.
این مربی کارکشته از مدیران باشگاه درخواست کرده است با توجه به برنامه‌های ویژه اش جهت آماده‌سازی سرخ پوشان تبریزی، تمرینات تیم پشت درهای بسته برگزار شود و روزهایی نیز برای حضور هواداران و اصحاب رسانه اعلام کنند تا آنها نیز بتوانند تمرینات تیم را از نزدیک مشاهده کنند.
بنا بر اعلام باشگاه تراکتورسازی، از این پس حضور هواداران و اصحاب رسانه فقط با اعلام سرمربی جدید تیم، یک جلسه در هفته‌ میسر خواهد بود.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با واگذاری به بخش خصوصی و پوست اندازی در ساختار تشکیلاتی، کادرفنی و بازیکنان، فصل نوینی را در تاریخ بیش از 50 ساله خود سپری خواهد کرد.
اتراکتورسازی فصل گذشته با قرار گرفتن در رده دهم جدول رده بندی، بدترین نتایج تاریخ حضور خود در لیگ برتر را کسب کرد.
این تیم پرهوادار آذربایجان در نخستین هفته لیگ برتر باشگاه های کشور که از 14 مرداد ماه آینده آغاز می شود، در مسجد سلیمان به مصاف نفت این شهر می رود.