سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به مصاحبه سرمربی تیم ملی مبنی بر متهم کردن پرسپولیس و برانکو واکنش نشان داد.

برانکو: کی‌روش مربی قهرمانی است که تا به حال قهرمانی نداشته است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

‌به گزارش مثلث آنلاین به نقل از ایسنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین روز چهارشنبه این تیم اظهار کرد: شنبه برای اردو به کرواسی خواهیم رفت. 14 روز آن‌جا خواهیم بود و 4 بازی دوستانه در شهر واراژنی خواهیم داشت. من قبل از بازی‌های بوسان کره و همین طور چین در واراژنی اردو برگزار کردم و این تجربه را برای برگزاری اردو در این شهر دارم. بعد از این دو اردو هم در بوسان با تیم امید قهرمان شدم و هم در چین توانستم مقام قهرمانی را به دست بیاورم.

او درباره روحیه تیمی پرسپولیسی‌ها گفت: بازیکنان تمرین‌های سنگینی داشتند؛ کمی خستگی در آن‌ها به وجود خواهد آمد اما من راضی هستم. کمی به خاطر مریضی گلودرد کامیابی نیا عصبی هستم. شجاع خلیل‌زاده نیز گردنش گرفته و مصدومیتی از این ناحیه دارد و نخواستیم که آن‌ها در دیدار دوستانه بازی کنند.

برانکو درباره مصاحبه کی‌روش مبنی بر متهم کردن پرسپولیس و وی گفت: منظور شما از کی‌روش همان بازیکن ذوب آهن است که به سپاهان پیوسته؟ همان کسی که در دقیقه آخر دیدار پرسپولیس و ذوب آهن به ما گلزنی کرد؟ ایشان مربی قهرمان هستند! ایشان قهرمانی تا به حال نداشته‌اند اما به هر حال مربی قهرمان هستند. وقت ندارم درباره این مسائل صحبت کنم.

ادامه دارد...