مسابقات بزرگ کامیون کشی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در ناحیه منفصل شهری چوبیندار برگزار شد.

کامیون کشی در قزوین
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  روابط عمومی سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین، این رقابت ها با حضور 120 شرکت کننده در وزن های منفی 85 و مثبت 85 کیلوگرم برگزار شد.
در پایان این مسابقات و در وزن منفی 85 کیلوگرم تورج جانی، علی عبیدآوی و علی محمدآراد و در به اضافه 85 کیلوگرم روح اله ملکی، فرزاد مافی و سیدمرتضی احمدی عنوان های نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

**ساخت خانه فرهنگ چوبیندر تسریع می شود
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در این مراسم از تسریع ساخت خانه فرهنگ چوبیندر خبر داد و گفت: زمین چمن این ناحیه نیز به طور جدی در دست پیگیری قرار دارد.
محمد درافشانی در ادامه رویکرد شهرداری و شورای پنجم شهر قزوین را فرهنگی، اجتماعی و ورزشی دانست و افزود: در این راستا گام های مناسبی از سوی مدیریت جدید شهری برداشته شده است.
به گفته وی، شهرداری و شورای پنجم شهر قزوین همواره نگاهی ویژه به نواحی منفصل شهری داشته و برنامه های خوبی را جهت توسعه فرهنگی و ورزشی این مناطق در دستور کار خود قرار داده اند.
وی با اشاره به استقبال شهروندان چوبیندری از برنامه های شهرداری قزوین، یادآور شد: حضور و مشارکت شهروندان منطقه بدون شک وظایف ما را در آینده سنگین تر خواهد کرد.
درافشانی افزود: همکاری خوب دستگاه های اجرایی و شهروندان چوبیندر باعث شده تا این سازمان با انگیزه بیشتری برای اجرای برنامه های بعدی اقدام کند.
این مسئول در پایان گفت: برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی تا پایان سال به طور مستمر در قزوین، به ویژه در نواحی منفصل با هدف ایجاد نشاط اجتماعی به مورد اجرا گذاشته می شود.