دروازه‌بان اسطوره‌ای فوتبال ایتالیا در اولین کنفرانس خبری در تیم جدیدش از گذشته و آینده گفت.

بوفون: نمی‌خواستم حتی یک لحظه باری روی دوش یوونتوس باشم/ فینال لیگ قهرمانان مقابل یووه غم‌انگیز خواهد بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  خبرگزاری تسنیم ، جان‌لوئیجی بوفون، سنگربان اسطوره‌ای فوتبال ایتالیا در اولین کنفرانس خبری به عنوان بازیکن جدید تیم پاری‌سن‌ژرمن درباره گذشته و آینده خود سخن گفت.

او سخنانش را این‌گونه شروع کرد: آندره آ آنیلی همیشه به من می‌گفت اگر می خواهی یک سال دیگر بمانی، کافی است به من بگویی. اما من 17 سال در یوونتوس بودم و نمی‌خواستم حتی یک لحظه باری بر دوش باشگاه باشم. به همین دلیل با آنیلی، تصمیم مشترکی گرفتیم. یوونتوس به خوبی، جدایی من را مدیریت کرد.همه چیز با صداقت و احترام به پایان رسید. با آنیلی، ماروتا و پاراتیچی، منطق مشخصی را دنبال کردیم.

بوفون در ادامه درباره احتمال انتقال کریس رونالدوی پرتغالی به یوونتوس افزود: در واقع آن 2 گلی که در فینال لیگ قهرمانان به من زد، آزاردهنده بود! انتقال رونالدو برای فوتبال ایتالیا مهم به نظر می‌رسد و البته مهر تایید دیگری بر آینده باشگاه یوونتوس با خانواده آنیلی است. با او خیال هواداران راحت می‌شود. یووه به اساطیر فوتبال نیاز دارد و این انتقال من را شگفت زده نمی‌کند.زندگی عجیب و غریب است و می‌تواند شما را شگفت‌زده کند اما امیدوارم در فینال لیگ قهرمانان با یوونتوس روبه‌رو نشوم. شاید در مراحلی غیر از بازی نهایی این رویارویی برایم قابل هضم باشد اما در فینال نه چون در این صورت هر نتیجه‌ای رقم بخورد، من ناراحت خواهم شد. کنار کشیدن از تیم ملی ایتالیا تصمیم درستی بود. حالا دیگر جوانان باید ارزش خودشان را نشان دهند. در حال حاضر تلاش می‌کنم خارج از زمین، به آن‌ها کمک کنم.