سکاندار تیم ملی فرانسه به چیزی غیر از قهرمانی در جام‌جهانی 2018 راضی نیست.

دشان: ملاقات با آنری برایم خوشحال‌کننده است/ همه بازیکنان باید آماده باشند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  خبرگزاری تسنیم ، دیدیه دشان از شاگردانش در تیم ملی فرانسه انتظار دارد با پیروزی مقابل بلژیک در اولین بازی نیمه‌نهایی جام‌جهانی 2018 بیش از پیش راه دومین قهرمانی در جهان را هموار کنند.

او در کنفرانس خبری پیش از این بازی اظهار داشت: خوشبختانه هیچ‌کدام از بازیکنان به دلیل مصدومیت دیدار را از دست نخواهند داد. انتظار دارم همه آماده باشند.پتانسیل و کیفیت فردی لازم در بازیکنانم وجود دارد. این تیم از تیمی که در فینال یورو 2016 حضور داشت، جوان‌تر است اما تجربه بسیار زیادی از بازی‌های باشگاهی سطح بالا اندوخته.بازیکنان رقیب از ما شناخت دارند و ما هم همین‌طور. بسیاری از بازیکنانم با هم‌باشگاهی‌هایشان روبه‌رو خواهند شد. این موضوع برای هر 2 تیم یک مزیت تلقی می‌شود.

دشان در ادامه درباره تیری آنری، کمک مربی فرانسوی مشهور بلژیک افزود: برای تیری خوشحالم و او را تحسین می‌کنم. ما هم‌تیمی یکدیگر به حساب می‌آمدیم؛ او جوان‌تر بود و من در انتهای دوران بازیگری قرار داشتم. البته که شرایط سختی برای تیری به وجود آمده و این موضوع آسان نیست که روی نیمکت تیم رقیب برابر تیم ملی کشورتان حضور داشته باشید. تیری وقتی کادر فنی بلژیک ملحق شد، می‌دانست امکان وقوع چنین اتفاقی وجود دارد. ملاقات با آنری برایم خوشحال کننده است.