مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ اعلام کرد که با معرفی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمانی, فعلاً خطری این تیم را برای حضور در لیگ برتر تهدید نمی‌کند.

واکنش سازمان لیگ به ابهامات مدیریتی نفت مسجد سلیمان؛ خطرِ حذف «فعلاً» رفع شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین سهیل مهدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم , درباره اینکه باشگاه نفت مسجد سلیمان در سال‌های گذشته با عدم معرفی هیئت مدیره جدید, غیر قانونی کار می‌کرده, گفت: باشگاه نفت مسجد سلیمان در دوسال گذشته تحت اداره مجمع این باشگاه و کاردو (مدیرعامل شرکت ملی نفت) بوده و مدیریت آن غیرقانونی نبوده, اما اخیراً بعد از اینکه این تیم به لیگ برتر راه پیدا کرد, اعضای هیئت مدیره قبلی این باشگاه استعفا کرده بودند و این باشگاه فاقد هیئت مدیره جدید بوده است. برای همین سازمان لیگ درخواست کرد که هیئت مدیره جدید این باشگاه انتخاب شود که هفته گذشته کاردو هیئت مدیره و مدیرعامل جدید این باشگاه را به ما معرفی کرد.

وی درباره واکنش به این سئوال که آیا مسعود رضاییان به عنوان مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان معرفی شده است, عنوان کرد: خیر, فرد دیگری به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شده است.

وی ادامه داد: شرکت ملی نفت سهام‌دار و مالک باشگاه نفت مسجد سلیمان است و این شرکت باید هیئت مدیره باشگاه را معرفی کند و این موضوع هیچ ایراد و مشکلی ندارد. با معرفی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل قانونی نفت مسجد سلیمان فعلاً هیچ تهدیدی این تیم را برای حضور در لیگ برتر تهدید نمی‌کند.

به گزارش تسنیم, طبق اعلام مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌‌ای, باشگاه نفت مسجد سلیمان که پیش از این از سوی سازمان لیگ در خطر حذف از لیگ برتر قرار گرفته بود, فعلاً از لحاظ مدیریتی برای شرکت در لیگ برتر مشکلی نخواهد داشت. با این حال هنوز ابهاماتی درخصوص ساختار این باشگاه و ورزشگاهی که قرار است بازی‌‌های نفت مسجد سلیمان در آن میزبانی شود, وجود دارد که باید دید مسئولان سازمان لیگ درباره آنها چه تصمیماتی را اتخاذ می‌کنند.