مدیر ورزشگاه آزادی بعد از برکنار شدن از مدیریت این مجموعه، گفت: در جریان برکناری خود نبودم و از طریق سیستم‌های اداری متوجه این قضیه شدم. امیدوارم کریمی دلیل قانع‌ کننده‌ای برای این برکناری داشته باشد.

مدیر برکنارشده ورزشگاه آزادی:علت برکناری‌ام را از کریمی بپرسید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین ناصر محمودی فرد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نزدیک به پنج ماه مدیریت ورزشگاه آزادی را بر عهده گرفتم و در این مدت سعی کردم نقش سازندگی در آزادی داشته باشم و بتوانم مجموعه ورزشی آزادی را به یک فضای درآمدزا تبدیل کنم. حتی یکسری کارهای عمرانی را در این مجموعه آغاز کردیم و این کارها در حال‌ انجام شدن است.

وی گفت‌: خوشحالم در پنج ماهی که مسئولیت ورزشگاه آزادی را بر عهده داشتم، کارهای موفقی صورت گرفته است و با حمایت وزارت ورزش و جوانان و پرسنل ورزشگاه آزادی توانستیم کارهای قابل توجهی در این مجموعه انجام دهیم. البته سعی داشتم بعد از برکناری هیچ اظهار نظری به خاطر احترامی که به مسعود سلطانی فر و همچنین به تصمیم مهندس کریمی داشتم، انجام ندهم و همچنان سعی دارم اگر بحثی در این زمینه وجود دارد به خود کریمی واگذار کنم.

مدیر پیشین ورزشگاه آزادی در ادامه‌، ‌اضافه کرد: واقعیت این است که من در جریان برکناری خودم نبودم و هنوز نیز در این زمینه علت برکناری خود را نمی دانم و تنها از طریق سیستم‌های اداری متوجه این موضوع شدم. امیدوارم که در این خصوص خود کریمی اظهار نظر شفافی داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد یکی از عوامل کناره‌گیری شما از مدیریت ورزشگاه آزادی بحث برهان نوین بوده است، در این زمینه نظر شما چیست؟ خاطر نشان کرد: چون هنوز خودم در رابطه با برکناری ام از مدیریت ورزشگاه آزادی توجیه نشده‌ام بهتر است این موضوع را از کسی بپرسید که تصمیم به انجام چنین کاری گرفته است. به‌ هر حال تصمیمی بوده که از سوی مدیریت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور صورت گرفته است و من نیز چون زیر نظر این شرکت هستم، باید تابع تصمیمات کریمی باشم.

محمودی فرد همچنین در پاسخ به این پرسش که این طور شنیده می‌شود که اختلاف نظر شدیدی بین شما و کریمی وجود داشته و این نیز یکی از عوامل برکناری شما از مدیریت مجموعه ورزشی آزادی بوده است، نظر شما در این باره چیست؟ خاطر نشان کرد: در طی پنج ماهی که در راس مجموعه ورزشی آزادی بودم، هیچ اختلاف نظری بین من و کریمی وجود نداشته است و من تلاشم بر این بوده که در راستای سیاست‌های مدیریت شرکت کارها را به خوبی انجام ‌دهم. بنابراین هیچ اختلاف نظری بین من و کریمی در دوران مدیریت پنج ماهه من وجود نداشته است.

وی در ادامه‌ تاکید کرد: به اعتقاد من اگر در خصوص برکناری من با مهندس کریمی صحبت کنید، زودتر می‌توانید به نتیجه‌ برسید. به‌ هر حال وی باید پاسخگوی کناره‌گیری من از مدیریت مجموعه ورزشی آزادی باشد و باید بگویم پیش از این در این خصوص نه صحبتی با من شده است و نه این که در جریان برکناری خود بودم.

مدیر پیشین مجموعه ورزشی آزادی، بیان‌ کرد: در حال‌ حاضر در مجموعه 12 هزار نفری و همچنین یکصد هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی پروژه‌های خوبی انجام شده است و در حال تداوم است. من به دنبال توسعه و سرمایه‌گذاری و همچنین درآمدزایی ورزشگاه آزادی بودم تا بتوانیم بازسازی این ورزشگاه را از طریق درآمد خود ورزشگاه تامین کنیم، تا ‌مردم بتوانند از ظرفیت‌های ورزشگاه آزادی به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. به‌ هر حال این اتفاق رخ نداد و ما فرصت چنین کاری را نداشتیم.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از برکناری خود از مدیریت مجموعه ورزشگاه آزادی با مسعود سلطانی فر، جلسه‌ای داشتید یا خیر، تاکید کرد: من با سلطانی فر صحبتی انجام نداده ام و معتقدم وی علاقه شدیدی به توسعه ورزشگاه آزادی دارد. حتی در مدت پنج ماه حضور من در این سمت حمایت‌های خوبی را از ورزشگاه آزادی داشت و هم چنان این حمایت ها ادامه‌ دارد.