رییس هیات مدیره استقلال می‌گوید هنوز با بازیکنان مصدوم قرارداد نبستند.

ملکی: برای جذب تیام با دلال‌هایش مواجه هستیم/ قرارداد آقاخان و کریمی قطعی نیست/ حسینی و چشمی را نگه می‌داریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از ایسنا، عباس ملکی بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال که منجر به کناره گیری افتخاری از این تیم و انتخاب امیرحسین فتحی به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه شد، در جمع هواداران نگران و ناراحت استقلال اظهار کرد: تمام تمرکز و تلاش‌مان این است که استقلال بهترین نتایج را بگیرد.

رییس هیات مدیره استقلال درباره وضعیت مجید حسینی گفت: او با ما قرارداد دارد و مطئن باشید در استقلال می‌ماند. خیالتان از بابت او راحت باشد.

او با اشاره به وضعیت تیام گفت: مطمئن باشید تمام تلاش‌مان را برای موفقیت استقلال انجام داده‌ایم. بازیکنانی مانند تیام حتی حاضر به گفت‌وگو با مدیرعامل باشگاه استقلال هم نشد و تأکید می‌کرد زمانی صحبت می‌کند که مدیر برنامه‌هایش در جلسه حضور داشته باشد.

رییس هیات مدیره استقلال تاکید کرد: متأسفانه ما با دلال‌های این بازیکن‌ها مواجه شدیم و از باشگاه استقلال هزینه‌های زیادی درخواست می‌کردند. در کنار جذب بازیکنان، بیشتر بدهی‌ها را پرداخت کردیم. بازیکنان ما 80 درصد از حقوق خود را گرفتند.

ملکی خطاب به هواداران استقلال گفت:‌ بازیکنی مانند روزبه چشمی با ما قرارداد دارد و مطمئناً به باشگاه استقلال برمی‌گردد. بازیکنانی مانند علیرضا بیرانوند و وحید امیری در لحظات آخر با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیدند ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا با بازیکنان مدنظر استقلال قرارداد امضا کنیم .

وی در ادامه درباره عقد قرارداد با بازیکنان مصدوم گفت: با هیچ بازیکنی در حال حاضر قرارداد بسته نشده است. اجازه دهید بازیکنان از اردوی ترکیه برگردند بعد در صورت تأییدیه پزشک با آنها قرارداد امضا می‌شود. بازیکنانی مانند علی کریمی و مرتضی آقاخان هنوز قراردادشان امضا نشده است. در حال حاضر علی کریمی در اردوی ترکیه تمرین می‌کند و هیچ مشکل پزشکی ندارد .

ملکی در واکنش به اعتراض هواداران به پندار توفیقی گفت: همه مسئولان برای موفقیت استقلال زحمت می‌شکند. مطمئن باشید در بعضی مواقع می‌خواهیم جلوی دلال‌ها را بگیریم. با همین تیم بهترین نتایج را در لیگ برتر کسب می‌کنیم.