سرمربی تیم صنعت نفت آبادان، دیدار امروز این تیم با سپاهان اصفهان را خوب و دیدنی توصیف کرد و گفت: هردو تیم تلاش کردند ویک بازی جذاب به نمایش گذاشتند.

سرمربی نفت آبادان، دیدار با سپاهان را خوب و دیدنی توصیف کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایرنا، 'پائولوسرجیو' شامگاه جمعه بعد از تساوی تیمش در ورزشگاه نقش جهان اصفهانT در نشست خبری، از مجموعه تیم سپاهان به خاطر میزبانی خوب قدردانی کرد وافزود: در فوتبال باید برای نتیجه جنگید اما بعد از بازی این رفاقت است که می ماند.
وی با بیان اینکه در این بازی هیجان زده بودم و دوست داشتم تیمم موفق شود گفت: فوتبال فقط این نیست که به چه سبکی بازی می کنید بلکه باید شرایط و موقعیت ها بهره برد.
وی افزود: اگر تیم حریف فشار وارد کند، باید از آن جلوگیری کنیم واگر فضا دادیم باید حفظ توپ کنیم ، در واقع همواره باید برای این دو حالت آماده باشیم.
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان درتوصیف تیم سپاهان گفت: این تیم بازیکنانی خوب جذب کرده و مربی فوق العاده ای دارد که می توان آنرا از گزینه های قهرمانی در نظر گرفت.
وی با ارزیابی از روند دیدار امروز صنعت نفت و سپاهان اصفهان گفت: 10 دقیقه اول بازی راحت توپ ها را ازدست دادیم اما هر چه زمان می گذشت اعتماد به نفس بازیکنان افزایش یافت و بازی بهتری را شاهد بودیم.
سرمربی صنعت نفت آبادان تصریح کرد: تیمی بودیم که سازماندهی خوبی داشتیم و در مسیر درست حرکت کردیم.
وی با اشاره به خطاهای این دیدار اضافه کرد: هردو تیم به یک اندازه خطا داشتند، طبیعت فوتبال همین است با اینحال کارت زرد هایی که گرفتیم بچه گانه بود، اما داوران خوب کارکردند.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان امروز در اولین دیدار خود در رقابت های لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه نقش بدون تماشاگر به میدان رفت .
این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. حکم محرومیت سپاهان از داشتن تماشاگر در اولین دیدار لیگ برتر امسال، فصل قبل گرفته شده و در فصل جاری اعمال شد.