اسطوره دروازه‌بانی در فوتبال ایتالیا به سخنان اخیر سرمربی پاری‌سن‌ژرمن واکنش نشان داد.

بوفون: تا به حال هیچ کس قول حضور ثابت را به من نداده است/ حالا تنها تماشاگر اتفاقات یوونتوس هستم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  خبرگزاری تسنیم ، جان‌لوئیجی بوفون، سنگربان جدید تیم پاری‌سن‌ژرمن به اظهارات توماس توخل، سرمربی تیمش مبنی بر عدم تضمین حضور ثابت او در ترکیب تیم پاریسی اظهار داشت در طول دوران حرفه‌ای خودش هرگز هیچ تضمینی برای شماره یک بودن دریافت نکرده است.

او در این باره گفت: در طول 24 سال دوران حرفه‌ای‌ام هیچ شخصی به من قول حضور ثابت را نداده و همیشه و در هر جا با تلاش فراوان این جایگاه را به دست آورده‌ام. آماده هستم تا در صورت نیاز کادر فنی، بهترین نمایش‌ها را داشته باشم و در راه رشد خود و دیگر هم‌تیمی‌هایم مفید باشم. اینجا هستم تا تجربیاتم را در اختیار جوان‌ترها بگذارم.

بوفون در ادامه افزود: نتایج بازی‌های پیش‌فصل خیلی اهمیت ندارد و به شخصه برای خودم این مهم است که خیلی زود وارد جو و محیط باشگاه جدیدم شوم و با هم‌تیمی‌هایم به هماهنگی لازم برسم. تا به حال همه چیز خوب پیش رفته و با سر مربی تیم و دیگر بازیکنان و کادر مدیریتی رابطه خوبی برقرار کرده‌ام. حالا تنها تماشاگر اقدامات یوونتوس هستم. آن‌ها مانند پاری‌سن‌ژرمن باشگاه بسیار بزرگ و جاه طلبی هستند و تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا تیمی بسیار رقابتی را آماده مسابقات کنند.