تیم فوتبال نساجی مازندران از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر عصر جمعه در تبریز میهمان تراکتورسازی تبریز خواهد بود و نبرد سختی را با این تیم لیگ برتری دارد.

دیدار سخت در تبریز/  نبرد شاگردان نکونام  با توشاک
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قائم‌شهر ، تیم فوتبال نساجی مازندران از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر عصر جمعه از ساعت 20 در تبریز میهمان تراکتورسازی تبریز خواهد رفت.

تیم فوتبال نساجی مازندران که در دیدار نخست لیگ برتر در خانه مغلوب ذوب آهن اصفهان شد، در دومین دیدار خود در لیگ باید به مصاف تیم متحول شده تراکتورسازی تبریز برود که بازیکنان خارجی خوبی را خریداری کرده اما در آن‌سوی میدان نیز تیم نساجی با اضافه شدن دو بازیکن دیگر، نکونام را امیدوار کرده است که در در تبریز با امتیاز از این شهر برگردد.

تراکتورسازان نسبت به سال‌های قبل شکل و شمایل متفاوتی پیدا کرده و دیگر خبری از سه بازیکن همیشگی آنان یعنی محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی و محمد ابراهیمی در ترکیب اصلی نیست. آن‌ها البته در این فصل، ستاره‌های زیادی از جمله و محسن فروزان، محمد طیبی و علیرضا نقی زاده و بازیکنان سرشناس دیگری را جذب کرده اند.

چند بازیکن جوان و آینده دار این تیم مثل احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر، محمدرضا مهدی زاده، علیرضا آزادی در لیست تراکتورسازان حاضر هستند، اما جان توشاک برای تراکتور تنها دو خرید خارجی داشته که اولی، هری فورستر انگلیسی است و برای تقویت خط میانی به تبریز سفر کرده و بازیکن دوم، آنتونی استوکس ایرلندی است که در خط حمله بازی خواهد کرد.

این دو بازیکن برای روز جمعه، مهیای حضور در میدان هستند تا به تیم جدیدشان در راه کسب اولین برد کمک کنند. مهم‌ترین اسلحه تراکتورسازی یعنی هواداران این تیم، اما محروم هستند و اجازه ورود به ورزشگاه را ندارند، اما با این حال، تراکتورسازی با شکل و سیاق جدید و بازیکنان بریتانیایی خودش در انتظار میزبانی از نساجی در هفته دوم است.

دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و نساجی مازندران از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر بطور زنده از شبکه ورزش، سهند و طبرستان پخش خواهد شد.