مهدی تاج یکی از صریح ترین مصاحبه‌هایش تا به حال درباره کارلوس کی روش را انجام داده و گفته اگرمشکلات حل نشود حتما تا اردوی آینده ، مربی دیگری بالای سر تیم ملی خواهد بود.

پاسخ جالب تاج به آخرین بیانیه کارلوس کی‌روش/با او به توافق نرسیم در اردوی شهریور مربی خواهیم داشت!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئیس فدراسیون فوتبال خیلی قاطع گفت اگر مشکلات حل نشود حتما بیکار ننشسته اند و در اولین اردوی پیش روی تیم ملی ، سرمربی جدیدی در تمرینات حضور خواهد داشت.

ایسنا نوشته ، مهدی تاج در مراسم بدرقه تیم ملی امید در پاسخ به این سوال که آیا کی روش را به عنوان سرمربی تیم‌ملی قلمداد کنیم، توضیح داد:« آقای کی‌روش با ما در حال مذاکره هستند. ما یک مشکل با کی‌روش داریم که مشکل عدد و رقم و طول مدت قرارداد نیست. مشکل ما بحث سربازها بوده و او گفته که بدون سربازانش نمی‌تواند ادامه دهد. او در این زمینه تجربه دارد و یک بار چهار بازیکن سربازش را نتوانست استفاده کند. او گفته باید خیالش از بابت سربازان راحت باشد که حرفش درست است. مشکل دیگر ما، مشکل پولی ماست. ما امروز در وزارت خارجه بودیم و به دنبال راهی هستیم تا دستمزد کی‌روش را به او بدهیم. ما به کی‌روش 700 هزار دلار بدهکاریم. ما این پول را تهیه کردیم اما سه بار این پول رفته و برگشته به حساب خودمان. ما سه 16 هزار دلار برای انتقال پول دادیم ولی مشکل حل نشده است.»

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اخباری که رسانه‌های مختلف درباره پیشنهادات کارلوس کی روش از کشورهای گوناگون منتشر می‌کنند، گفت:« من هم مانند شما نام این کشورها را شنیدم. من خودم با رئیس فدراسیون کره ‌جنوبی صحبت کردم و او گفت که بحث‌هایی بین ما و کی‌روش بوده است. البته آن چه که مسلم است، این است که با رفع مشکلات پیش روی ما و کی‌روش، او سرمربی تیم ملی خواهد بود.»

او درباره اظهار نظر کی‌روش مبنی بر اینکه "آینده مشترکی با فدراسیون فوتبال ایران نمی‌بینم." توضیح داد:« به هر جهت این بحث‌هایی است که من هم مانند شما شنیدم. اگر بتوانیم موانع را رفع کنیم، با او ادامه همکاری خواهیم داد در غیر اینصورت باید فکر دیگری بکنیم.»

تاج در ادامه درباره هزینه‌های آماده‌سازی تیم‌ملی برای حضور در جام‌ ملت‌های آسیا بیان کرد:« مبلغ ۵.۸ میلیون دلار هزینه آماده سازی ما است که هنوز تامین نشده است و ما به دنبال این پول هستیم.»

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که فدراسیون فوتبال در صورت عدم توافق با کی‌روش، چه برنامه‌ای دارد، گفت:«فدراسیون فوتبال مرتب راجع به این موضوع فکر می‌کند. مدیران فدراسیون فوتبال درباره تیم‌ملی فوتبال تدبیر نیکویی دارد چنانچه تاکنون هم همینطور است. خیلی‌ها به دنبال این بودند که ما برخورد تندی کنیم اما اگر این کار را کرده بودیم، الان برای نتایج تیم‌ملی شاد نبودیم. ما حتما در زمان اردو سرمربی خواهیم داشت.»

این بی تردید صریح ترین اظهار نظر مهدی تاج در مدت همکاری با کی روش است. حالا سرمربی تیم ملی می داند اگر بزودی این توافق حاصل نشود ، فدراسیون ایران هم قطعا به دیگر گزینه های پیش رو فکر خواهد کرد.

4141