باشگاه استقلال اسامی بازیکنان خود را برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2018معرفی کرد که «مرتضی آقاخان» و «میثم تیموری» به دلیل مصدومیت در این فهرست حضور ندارند.

فهرست آسیایی استقلال برای لیگ قهرمانان اعلام شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایرنا، باشگاه استقلال در حالی امروز سه شنبه فهرست آسیایی خود را برای لیگ قهرمانان منتشر کرد که به رغم اینکه روز گذشته «تیموری» مدافع سابق تیم پارس جنوبی جم قرارداد خود را به صورت رسمی با آبی پوشان به ثبت رساند، دراین فهرست حضور ندارد. البته آبی‌های پایتخت این فرصت را دارند که در صورت بر طرف شدن مصدومیت تیموری و آقاخان تا هفت روز پیش از بازی رفت مقابل السد قطر، نام آنها را به فهرست آسیایی خود ‌اضافه کنند.
اسامی بازیکنان استقلال و شماره پیراهن آنها برای این دوره از لیگ قهرمانان آسیا به این شرح است:
الحاجی گرو (12)، همام طارق (17)، حسین حیدری (27)، رضا آذری (37)، امیرحسین کارگر (32)، الله‌یار صیادمنش (39)، فرشاد محمدی مهر (44)، شاهین طاهرخانی (49)، علی کریمی (60)، حیدر احمدزاده (69)، محمد دانشگر (70)، مارکوس نویمایر (71)، مرتضی تبریزی (78) ، مهدی نوراللهی (88)، روح‌الله باقری (91) و سجاد آقایی (99).
تیم فوتبال استقلال در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات روز های 5 و 26 شهریور ماه در 2 بازی رفت و برگشت به مصاف تیم السد قطر می رود که تیم برتر این دو دیدار مقابل تیم برتر مصاف پرسپولیس و الدحیل صف آرایی می کند.