در ادامه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس میزبان نفت مسجد سلیمان است و ذوب آهن در داربی اصفهان از سپاهان میزبانی می‌کند.

پرسپولیس میزبان نفت مسجد سلیمان است و ذوب آهن در داربی اصفهان از سپاهان میزبانی می‌کند/ از تقابل نمازی و قلعه‌نویی تا تلاش برانکو برای محکم‌تر کردن جایگاه پرسپولیس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایسنا، در ادامه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال فردا (جمعه) چهار دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین دیدار، داربی اصفهان بین ذوب آهن و سپاهان برگزار خواهد شد.

ذوب آهن - سپاهان

لیگ هجدهم در هفته چهارم خود یکی از مهم‌ترین داربی‌هایش را تجربه خواهد کرد. ذوب آهن و سپاهان که امسال به نظر می‌رسد هردو شرایط خوبی در لیگ برتر دارند، در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که هر دو 5 امتیاز از سه دیدار گذشته خودشان دارند. این دو تیم با تساوی بدون گل مقابل خودروسازان پایتخت پا به این دیدار می‌گذارند. امید نمازی سرمربی ذوب آهن، درخشان‌مهر در این دیدار خاطر محرومیت در اختیار ندارد و در آن سوی میدان امیر قلعه‌نویی، از سعید الهویی به همین دلیل نمی‌تواند استفاده کند. این دیدار به این لحاظ که تقابل دو مربی بادانش فوتبال ایران است می‌تواند جذابیت زیادی داشته باشد.

پرسپولیس - نفت مسجد سلیمان

تیم صدرنشین برانکو این هفته نه در گرمای خوزستان بلکه در تهران باید به مصاف یکی دیگر از تیم‌های خوزستانی برود. نفت مسجد سلیمان در حالی باید با تیم صدرنشین پرسپولیس بازی کند که تا هفته گذشته توانست یک امتیاز از فولاد بگیرد. در حال حاضر این تیم در رده چهاردهم قرار دارد.

پرسپولیس هم در ادامه روند خوب سال گذشته‌اش با 7 امتیاز صدرنشین لیگ هجدهم است اما هفته گذشته نتوانست مقابل تیم استقلال خوزستان پیروز شود و به نتیجه بدون گل قانع شد. سرخ‌پوشان پایتخت به دنبال این هستند با پیروزی مقابل شاگردان عبدالله ویسی بتوانند جایگاه خودشان را در صدر جدول مستحکم‌تر کنند.

تراکتورسازی - سایپا

این دو تیم پرستاره لیگ برتر تا اینجای کار نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. تراکتورسازی که هزینه زیادی برای حضور قدرتمند در لیگ هجدهم کرده هفته گذشته مقابل استقلال در تهران با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شد.

همچنین سایپا پس از شکست سنگین 3 بر صفر که مقابل پیکان در هفته دوم داشت، در هفته سوم نتوانست از دیدار خانگی مقابل ذوب آهن پیروز بیرون بیاید و با نتیجه بدون گل متوقف شد. تراکتورسازی می‌تواند در این بازی از حمایت پرشور هوادارانش استفاده کند که پس از جذب بازیکنان جدید، توانسته دوباره دل هوادارانش را به دست بیاورد. در حال حاضر تراکتورسازی با دو امتیاز در رده پانزدهم و سایپا با چهار امتیاز در رده هشتم قرار دارد.

صنعت نفت آبادان - استقلال خوزستان

استان خوزستان با چهار تیمی که در لیگ برتر دارد، تقریبا هر هفته شاهد یک داربی است. این هفته دو تیم دو امتیازی خوزستانی یعنی صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان باید در آبادان به مصاف یکدیگر بروند. صنعت نفتی‌ها هفته گذشته در دقایق پایانی با یک گل مغلوب پدیده شدند اما استقلال خوزستان توانست یک امتیاز ارزشمند خانگی را در دیدار مقابل پرسپولیس کسب کند. در حال حاضر صنعت نفت و استقلال خوزستان به ترتیب در رده سیزدهم و یازدهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

پنج‌شنبه 25 مرداد ۱۳۹۷‏

پارس جنوبی جم - استقلال تهران- ساعت ‏۲۰:۳۰ ‏ ورزشگاه: تختی جم

حسین زرگر - آرمان اسعدی - علی دودانگه - امیر عرب براقی

‏پیکان تهران - گسترش فولاد تبریز - ساعت ‏۲۰:۳۰ ‏ ورزشگاه: شهدای شهر قدس تهران

علی بای - محمدرضا منصوری - مهدی شفیعی - کمیل غلامی

‏سپیدرود رشت - پدیده مشهد- ساعت ‏۲۰:۳۰ ‏ ورزشگاه: سردار جنگل رشت

علیرضا فغانی - محمدرضا مدیر روستا - مهرداد نجفی - رضا کرمانشاهی

‏فولاد خوزستان - نساجی مازندران- ساعت ‏۲۰:۳۰ ‏ ورزشگاه: غدیر ‏اهواز

موعود بنیادی فر - جلیل شعرانی - علی احمدی - روح الله شریفی

‏جمعه 26 مرداد ۱۳۹۷‏

تراکتورسازی تبریز - سایپا تهران- ساعت ‏۱۹:۴۵‏ ورزشگاه: یادگار امام تبریز

محمدحسین زاهدی فر - مهدی عالیقدر - هادی طوسی - شاهو اصلانی

‏ذوب‌آهن اصفهان - فولاد مبارکه ‏- ساعت ‏۲۰:۱۵ ‏ ورزشگاه: فولاد شهر فولاد شهر اصفهان

وحید کاظمی - حسن یوسفی - قهرمان نجفی - جواد محمدی

‏صنعت نفت آبادان - استقلال خوزستان- ساعت ‏۲۰:۳۰ ‏ ورزشگاه: تختی آبادان

علی میرغفاری - رضا سخندان - محمد عطایی - پیمان فرخی مهر

‏پرسپولیس تهران - نفت مسجدسلیمان- ساعت ‏۲۰:۳۰ ‏ ورزشگاه: آزادی تهران

پیام حیدری - رحیم شاهین - محسن سلطانی - سعید رحیمی مقدم