مدال طلای دسته 94 کیلوگرم به وزنه‌بردار کشورمان رسید.

سهراب طلا گرفت، کیانوش اوت شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  خبرنگار اعزامی؛ مسابقات وزنه برداری امروز در دسته 94 کیلوگرم با حضور سهراب مرادی و کیانوش رستمی به عنوان 2 نماینده ایران پیگیری شد. در حرکت یکضرب سهراب مرادی با بالا بردن وزنه های 182 و 189 کیلوگرمی در حرکات اول تا سوم در صدر ایستاد. او در حرکت دوم وزنه 189 کیلوگرمی را نتوانست بالای سر ببرد. این وزنه بردار توانست بعد از 19 سال رکورد جهانی حرکت یکضرب این دسته را هم جابجا کند.

کیانوش رستمی در اولین حرکت وزنه 175 کیلوگرمی را بالای سر نبرد، سپس توانست این وزنه را به نام خود ثبت کند. او در حرکت سوم هم در مهار وزنه 185 کیلوگرمی ناموفق بود تا با 175 کیلوگرم در رده دوم حرکت یکضرب بایستد. در حرکت دوضرب کیانوش رستمی کارش را با 218 کیلوگرم آغاز کرد که با وجود کشیدن وزنه روی سینه، نتوانست آن را بالای سر ببرد. در ادامه کیانوش وزنه 220 کیلوگرمی را برای حرکت دوم انتخاب کرد که بازهم موفق نبود. او در حرکت سوم هم نتوانست 220 کیلوگرم را بالای سر ببرد تا در جدول مجموع اوت کند و دستش از مدال کوتاه بماند.

سهراب مرادی در دوضرب با وزنه 221 کیلوگرمی کار خود را آغاز کرد. او با مهار این وزنه طلای خود را قطعی کرد و سپس به سراغ رکوردشکنی رفت. او در 2 تلاش برای شکستن رکورد خودش در حرکت دوضرب و مجموع جهان نتوانست وزنه 234 کیلوگرمی را مهار کند.

بدین ترتیب سهراب مرادی با مجموع 410 کیلوگرم به مدال طلا دست پیدا کرد.

43257