هفته پنجم هم برای استقلال به پایان رسید اما این تیم نتوانست عملکرد امیدوار کننده‌ای را از خود برجا بگذارد.

استقلال در مسیر ناکامی؛ بدتر از منصوریان با شفر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایلنا، استقلال طبق آمار در این 5 هفته 9 امتیاز را از دست داده که این میزان امتیازسوزی قطعا برای آبی‌ها در ادامه رقابت‌های لیگ برتر دردسر ساز خواهد شد. استقلال برای فرار از ناکامی دوباره و از دست دادن قهرمانی در لیگ باید به سرعت به وضعیت فنی خود سر و سامان دهد تا شاید امتیاز‌های از دست رفته را جبران کند. از استقلال که در روزهای پایانی نقل و انتقالات خرید‌های خوبی داشت و با جذب بازیکنان خارجی همچون گرو، نیومایر و همام و البته مرتضی تبریزی شکل بهتری به خود گرفت انتظار بیشتری می‌رود اما تیمی که تا امروز در برابرمان قرار گرفته آثاری از چهره یک مدعی جدی را در سیمای خود ندارد و انگار قرار است جام دیگری را در لیگ از دست بدهد و عرصه را برای قهرمانی دیگر تیم‌ها باز بگذارد.

بدون شک استقلال با این روند کند ره به جایی نخواهد برد و شفر و شاگردانش باید در شیوه‌های تاکتیکی خود تجدید نظر کنند. تساوی مقابل فولاد که یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های سال‌های اخیر خود را به تهران آورده بود، با هیچ منطقی قابل توجیه نیست و آبی‌ها باید در کمترین زمان ممکن این وضعیت ناامید کننده را تغییر دهند وگرنه با انتقاد‌های تندی از سوی تماشاگران خود مواجه

می‌شوند.شگفت‌انگیزترین وجه تساوی استقلال مقابل فولاد بی‌انگیزگی مهاجمان این تیم بود به شکلی که تبریزی حتی از گل کردن موقعیتی که تنها دروازه‌بان فولاد را در برابر خود داشت عاجز بود.