مالک باشگاه تراکتورسازی به هواداران این تیم وعده داد دو بازیکن مطرح تیم ملی را جذب کند.

وعده بزرگ زنوزی به هواداران؛ منتظر تراکتوری شدن حاج‌صفی و رضاییان باشید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایلنا، محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی در برنامه موج فوتبال شبکه سهند گفت: من قول داده بودم که بازیکنان بزرگی را به تراکتورسازی می آورم؛ بازیکنانی در سطح ملی و خارجی های خوب که این اتفاق افتاد. ما از لیگ دسته سه و چهار برزیل بازیکن نیاوردیم که هندوانه در بسته باشد. بازیکنانی آوردیم که رزومه شان مشخص هستند. از این گذشته کاپیتان های تیم ملی را به خدمت گرفتیم. الان هم مثل قبل قول می دهم که دو بازیکن بزرگ و ملی را در خط دفاعی به تیم اضافه کنیم تا نگرانی هواداران از خط دفاعی به طور کامل برطرف شود.

مشخص است که منظور زنوزی از دو خرید بزرگ و ملی پوش دیگر رضاییان و حاج صفی هستند. دو بازیکنی که بعد از جام جهانی 2018 هنوز تیم جدیدشان را انتخاب نکردند. در این خصوص حاج صفی مد نظر سپاهانی ها هم قرار دارد و امیر قلعه نویی سرمربی این تیم هم روز گذشته به او توصیه کرده بود که به سپاهان برگردد تا جاودانه شود. از سوی دیگر رضاییان هم هنوز جواب قطعی به تراکتوری ها نداده و اولویتش را روی بازی در خارج از کشور قرار داده است.

با این حال ممکن است بالا بودن رقم پیشنهادی که تراکتورسازی به این دو بازیکن می دهد و البته حضور نفراتی مثل شجاعی و دژاگه در تیم تبریزی باعث شود تا رضاییان و حاج صفی نیز راهی تراکتور شوند و تیم مقتدر را برای ادامه مسابقات لیگ برتر تشکیل بدهند.

باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می دهد.