همزمان با سالروز میلاد خجسته امام دهم شیعیان حضرت النقی الهادی(ع) جشن بزرگی با حضور زائران و مجاوران بارگاه منور امام رضا(ع) در صحن و سرای آستان ملائک پاسبان رضوی در مشهد برگزار شد.

جشن سالروز میلاد امام هادی(ع) در حرم رضوی برگزار شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایرنا، به مناسبت این میلاد خجسته همه اماکن متبرکه به بهترین و خوشبوترین گلها مزین شدند و خادمان بارگاه منور رضوی از زائران با شیرینی پذیرایی کردند.
زائران با حضور در بارگاه نورانی امام هشتم شیعیان جهان ضمن عرض ارادت به ساحت مقدس آن امام همام میلاد خجسته امام هادی (ع) را تبریک گفتند و از درگاه متعال طلب مغفرت و بخشایش گناهان خود و افزایش روزی نمودند. نقاره زنی شب میلاد، اجرای برنامه شاد در قالب جنگهای معارفی و کارگاه آداب زیارت ویژه نوجوانان و کودکان، مدیحه سرایی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به صورت مجزا برای برادران و خواهران زائر از برنامه حرم مطهر رضوی به مناسبت سالروز میلاد دهمین اختر تابناک امام ولایت بود.
جشن محوری این روز خجسته قبل از نماز ظهر و عصر امروز در حرم مطهر رضوی با مدیحه سرایی ذارکان اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، قرائت قرآن و دعا آغاز شد و در ادامه یکی از سخنرانان حرم مطهر به تبیین آموزه های الهی و سیره حضرت هادی(ع) پرداخت.
حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد در این مراسم با اشاره به ایام دهه ولایت و نزدیکی جشن عید غدیر گفت: عید غدیر نباید فقط خلاصه به یک روز شود بلکه باید به این مناسبت فرخنده 10 روز به جشن و شادی پرداخت. توصیه همه علما است که هر چه می ‎توانیم برای باشکوه برگزار شدن جشن‎های غدیر تلاش کنیم لذا تبلیغ غدیر بر همه شیعیان واجب است.