سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد از شایان مصلح مدافع چپ خود در نیم فصل به عنوان مهاجم استفاده کند.

 امید آخر برانکو برای گلزنی مشخص شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در بازی‌های این فصل خود نشان داد که در گلزنی ضعف دارد و مهاجمان این تیم نتوانستند عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارند.
این در حالی است که سرخپوشان به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، نتوانستند بازیکن جدیدی را به تیم اضافه کنند و به همین خاطر برانکو تا نیم فصل باید با همین بازیکنان به کار خود ادامه دهد.
در این شرایط پرسپولیس بازی حساس برابر الدحیل در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو دارد و در این بازی برای صعود به نیمه نهایی نیاز مبرم به پیروزی و البته گلزنی دارد.
تیم برانکو در این بازی یک مهره هجومی خود به نام سیامک نعمتی را هم در اختیار ندارد تا مشکلات پرسپولیس برای این بازی بیشتر از قبل شود.
سیامک نعمتی، امید عالیشاه و علی علیپور نفرات اصلی تیم برانکو در بخش هجومی بودند و گادوین منشا هم به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین می‌شد و با توجه به محرومیت نعمتی به احتمال غریب به یقین منشا در بازی برگشت برابر الدحیل به صورت ثابت در ترکیب سرخپوشان به میدان می‌رود.
با توجه به این موضوع شایان مصلح تنها بازیکن شاخص روی نیمکت سرخپوشان برای بازی برگشت محسوب می‌شود.
مصلح که به عنوان یک دفاع چپ از سپیدرود به پرسپولیس آمد، فصل گذشته در بازی‌هایی که به میدان می‌رفت معمولا به عنوان یک هافبک چپ انجام وظیفه می‌کرد و در پست اصلی خود در پرسپولیس به بازی گرفته نشد.
حالا برانکو ظاهرا وظیفه جدیدی را برای این بازیکن در نظر گرفته است. سرمربی سرخپوشان به تازگی این بازیکن را در پست مهاجم هم تست کرده است و از عملکرد وی در این پست رضایت نسبی داشته و می‌خواهد از او به عنوان یک مهاجم در نیم فصل اول تا زمانی که بازیکنان جدید به تیم اضافه می‌شوند، بازی بگیرد.
به نوعی با توجه به عملکرد ضعیف مهاجمان پرسپولیس در گلزنی، مصلح، امید آخر برانکو برای رفع آن مشکل است و سرمربی کروات پرسپولیس امید زیادی روی قدرت سرزنی و شوت زنی این بازیکن دارد.
ایمن حسین و مهدی شریفی مهاجمانی هستند که در نیم فصل دوم به جمع سرخپوشان اضافه خواهند شد و تا آن زمان سرمربی پرسپولیس باید با بازیکنان فعلی خود کنار بیاید.
تیم فوتبال پرسپولیس دیدار رفت خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الدحیل را با یک گل واگذار کرده و برای حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا نیاز مبرم به پیروزی در بازی برگشت دارد.
دیدار برگشت دو تیم قرار است روز 26 شهریور ماه در ورزشگاه آزادی برگزار شود.
ورزشی**ع.ک**1597