«لیونل مسی» فوق ستاره بارسلونا معتقد است پیوستن «کریستیانو رونالدو» رقیب دیرینه اش از رئال به یوونتوس، تیم ایتالیایی را به «مدعی آشکار» فتح لیگ قهرمانان در فصل جاری تبدل کرده است.

مسی:یوونتوس با رونالدو مدعی آشکار فتح لیگ قهرمانان اروپا است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایرنا، تارنمای خبری یورو اسپرت روز سه شنبه نوشت: رونالدو تابستان امسال در اقدامی غافلگیرکننده پس از 9 سال حضور موفق در رئال، با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو به یوونتوس ملحق شد.
مهاجم 33 ساله پرتغالی در مدت 5 فصل حضور در جمع سفیدپوشان، یکی از مهره های تعیین کننده در چهار عنوان قهرمانی اروپایی این تیم محسوب می شد، این درحالی است که پس از گذشت سه بازی از سری آ ایتالیا، همچنان موفق به پیدا کردن راه دروازه حریفان ایتالیایی نشده است.
در این بین، مسی معتقد است رفتن رونالدو به تورین آنها را به یکی از مدعیان سرسخت تصاحب لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2018 - 2019 تبدیل کرده است.
وی در این باره اظهار داشت: در اینکه رئال یکی از بهترین تیم های جهان است، شکی نیست. آن ها بازیکنان بزرگ و تیم فوق العاده ای دارند اما بله حق با شماست رفتن رونالدو آن ها را نسبت به گذشته ضعیف کرده است.
وی ادامه داد: در سوی مقابل، حضور او در یوونتوس، این تیم را به یکی از مدعیان آشکار بردن لیگ قهرمانان تبدیل کرده است، چرا که یووه پیش از این اتفاق هم تیم خوبی داشت و حالا با اضافه شدن رونالدو بهتر شده است.
مسی در مورد جدایی رونالدو از رئال نیز گفت: از تصمیم او غافلگیر شدم فکر نمی کردم از مادرید برود، فکر هم نمی کردم به یوونتوس ملحق شود. تیم های زیاد دیگری وجود داشت و من کمتر در مورد یوونتوس می شنیدم، اما تیم بسیار خوبی است.
بارسلونا از سال 2015 تاکنون موفق به کسب عنوان قهرمانی اروپا نشده است و در هر سه فصل گذشته در مرحله یک چهارم نهایی از گردونه رقابت ها کنار رفته است.
این در حالی است که ستاره آرژانتینی آبی اناری پوشان اعتقاد دارد این روند به ویژه با توجه به شکست شوکه کننده و تحقیرآمیز فصل گذشته مقابل آ. اس رم، باید متوقف شود.
مسی در این باره تصریح کرد: قهرمانی برای ما حیاتی است؛ چرا که سه سال متوالی در مرحله یک چهارم حذف می شویم و آخرین بار هم بخاطر نوع اتفاقات بدترین آن ها بود. روی این موضوع تمرکز می کنیم چرا که می دانیم شدنی است و با بازیکنان و مجموعه ای که در اختیار داریم می توانیم در این رقابت مبارزه کنیم.
کاپیتان تیم ملی آرژانتین در پایان تاکید کرد: هر سالی که می گذرد رقابت ها هم سطح تر می شود؛ چرا که همه تیم ها مثل دو تیم شهر منچستر، تیم چلسی، رئال، ما و پاری سن ژرمن با آوردن بازیکنان بزرگ سرمایه گذاری می کنند.
مسی در حالی این مصاحبه را انجام داده است که روز گذشته بزرگ ترین غایب در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن سال فیفا لقب گرفت.
در فهرست مذکور، رونالدو، محمد صلاح مصری و لوکا مودریچ کروات برای به دست آوردن عنوان بهترین بازیکن سال فیفا با یکدیگر رقابت می کنند.
ورزشی**3991**1584