پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در آخرین ساعات مهلت نمایندگان فوتبال ایران جهت ارائه مستندات مالی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ، شخصا با طلبکاران پرسپولیس و استقلال وارد مذاکره شد.

 

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ورزش سه ،آخرین مهلت دو باشگاه سرخ و آبی پایتخت جهت ارائه مستندات تسویه حساب با طلبکاران امروز به پایان می رسد و در صورت عدم ارائه مدارک لازم این دو باشگاه از ادامه مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا کنار خواهند رفت.


در همین حال و پس از آنکه تلاش های مسئولان دو باشگاه برای جلب رضایت تعداد اندکی از طلبکاران به نتیجه نرسید، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شخصا با نفرات باقیمانده در این دو فهرست وارد مذاکره شد.


گفته می شود مذاکرات تاج با اکثر طلبکاران باقیمانده روند خوبی داشته و آنها پس از گفت و گوی تلفنی با رئیس فدراسیون راضی شدند جهت توافق نهایی به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مراجعه کنند.


تاج در گفت و گو با طلبکاران دو باشگاه به بعد بین المللی احتمالا حذف پرسپولیس و استقلال اشاره کرده و از آنها درخواست کرده با توجه به حساسیت این موضوع که با منافع ملی فوتبال ایران در ارتباط است نسبت به تعامل و همکاری با باشگاه در این خصوص اقدام نمایند.