باشگاه پاس همدان به طور رسمی از کادر داوری دیدار این تیم مقابل بعثت کرمانشاه شکایت کرد.

لیگ دسته دوم/ باشگاه پاس به طور رسمی از کادر داوری  بازی با بعثت کرمانشاه شکایت کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایرنا، دیدار تیم های پاس همدان و بعثت کرمانشاه از هفته نخست رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، عصر دیروز /یکشنبه/ به تساوی بدون گل انجامید.
سرپرست تیم پاس همدان روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: در واپسین ثانیه های این دیدار تیم پاس توسط آرمین طلایی منش به گل رسید اما کمک داور مسابقه آفساید اعلام کرد و در نهایت داور نیز گل را مردود دانست.
محمد مظهری افزود: باشگاه پاس با تهیه فیلم این صحنه که به وضوح نشان می دهد گل به ثمر رسیده سالم است، شکایتی را تنظیم کرده و پیگیر حق خود است.
وی خاطرنشان کرد: پاس شایسته پیروزی در این دیدار بود اما داور مسابقه با یک اشتباه پیروزی را گرفت و نمی توانیم نسبت به این حق خود چشم پوشی کنیم.
مظهری یادآور شد: حتی مراتب اعتراض خود را به صورت تلفنی در پایان مسابقه به کمیته داوران فدراسیون رساندیم و اکنون با تهیه فیلم صحنه مردود شدن گل، خواستار برخورد لازم هستیم.
بازی تیم های پاس و بعثت کرمانشاه به صورت مستقیم از شبکه استانی همدان پخش شد و تماشاگران تلویزیونی این مسابقه با ضبط صحنه گل مردود شده پاس، انتقادهای گسترده ای در فضای مجازی پیرامون تصمیم کادر داوری داشته اند.
7520/2090