سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره نمایش شاگردانش مقابل ازبکستان صحبت کرد.

کی روش: باید از کوپر حمایت شود / قبل از جام جهانی، تاکتیک های ما متفاوت بود. پس از جام جهانی گذشته تاکتیک های‌مان را تغییر دادیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایلنا، کارلوس کی روش در نشست خبری پس از برتری شاگردانش در دیدار تدارکاتی مقابل ازبکستان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی داشتیم، هر دو تیم خوب بازی کردند و به هر دو تیم بابت چنین بازی تبریک می‌گویم. نتیجه این دیدار مهم نبود، با این حال این بازی بسیار جالب بود. این مسابقه آماده سازی برای بازی‌های آینده خواهد بود.

کی‌روش درباره امضای قرارداد جدید با فدراسیون فوتبال ایران و پیش بینی مسابقات جام ملت‌‌های آسیا گفت: نتیجه در جام ملت‌های آسیا بسیار پیچیده است. بسیاری از تیم های آسیایی می خواهند قهرمان آسیا شوند. این یک روند بسیار دشوار است، اگر بخواهم درباره آینده‌ام حرف بزنم باید بگویم هنوز قراردادی با فدراسیون ایران امضا نکردم و منتظرم. اگرچه این یک مساله داخلی است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ازبک که اعلام کرد شاگردان کوپر نمایش چندان خوبی نداشتند، گفت: تازه یک ماه است که هکتور کوپر سرمربی تیم ازبکستان شده و باید به او اعتماد کنید. تیم شما امروز خیلی بازی کرد و بدون شک ازبکستان قوی تر خواهد شد.

سرمربی تیم ملی در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در این چند سال اخیر گفت: قبل از جام جهانی، تاکتیک های ما متفاوت بود. پس از جام جهانی گذشته تاکتیک های‌مان را تغییر دادیم. جام ملت‌های آسیا و جام جهانی متفاوت هستند. ما این فرصت را برای جوانان فراهم کردیم که از آنها بازی بگیریم و به آنها میدان بدهیم.