سید جلال حسینی گفت که با مصدومیت دیگر مدافع پرسپولیس مسئولیت سنگینی‌تری در این تیم دارد.

سید جلال حسینی:  مسئولیتم  سنگین‌تر شد/ نمی‌دانیم برانکو باید چه کار کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، سید جلال حسینی پس از تساوی بدون گل‌ تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در واکنش به اظهار نظر خبرنگاران در خصوص بازی محتاطانه دو تیم گفت: بازی جذابی بود و بازیکنان تلاش خود را در زمین کردند. فکر می‌کنم یک پنالتی روی علی علیپور اعلام نشد که اگر این اتفاق رخ می‌داد، شرایط فرق می‌کرد. به هر دو تیم هم حق بدهید، هر دو هم در آسیا بودند و با شرایط سختی تمرین می‌کنند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری در مورد بازی بی‌کیفیت دربی 88، اظهار داشت: هر دو تیم خوب بازی کردند، دو تیم بزرگ و خوب با هم بازی کردند و در این شرایط نباید انتظار داشته باشید بازی خیلی راحت باشد. حواس هر دو تیم به این بود که گل نخورند، که این در همه جای دنیا وجود دارد.

پس از سوال خبرنگاری که از حسینی پرسید دیدار مقابل السد چقدر روی عملکرد پرسپولیس تاثیرگذار بود، وی گفت: شما چه فکر می‌کنید، الان استقلال مهمتر است یا السد؟

پس از اینکه خبرنگار پرسش کننده پاسخ داد که دیدار مقابل السد مهمتر است، کاپیتان پرسپولیس تصریح کرد: اینگونه نیست، ما بازی به بازی پیش می‌رویم، استقلال، کادر فنی و بازیکنان قوی در اختیار دارد. بازیکنان هم زحمت زیادی در این بازی کشیدند که نکته بد این مسابقه مصدمیت حسین ماهینی بود. یکی از بازیکنان خود را از دست دادیم. شما می‌دانید که ما کمبود بازیکن داریم و خستگی را در ساق‌های پای بازیکنان می‌بینیم. روز به روز کار ما سخت‌تر می‌شود و باید بیش از پیش تلاش کنیم.

حسینی ادامه داد: شرایطی ایجاد شده که نمی‌توانیم بخوابیم، ماهینی سه چهار هفته است که با پای مصدوم بازی می‌کند و الان می‌گویند رباط صلیبی‌اش آسیب دیده است. این مشکلات از قبل ایجاد شده و کمتر هم نمی‌شود. ما اگر یک بازیکن دیگر خود را هم از دست دهیم نمی‌دانم باید چه کار کنیم.

وی در خصوص صحبت‌های حمیدرضا گرشاسبی که گفته بود حسینی باید در تیم ملی بازی کند، اظهار داشت: او به من لطف دارد، نمی‌دانم در خصوص تیم ملی چه بگویم، خیلی از مجریان راحت گفتند حسینی از تیم ملی خط خورده است، شما می‌دانید من چند سال تمرین کردم، اما چه ارزی قائل می‌شوند؛ نه تنها من بلکه همه بازیکنان تیم ملی اینگونه هستند. تمام تمرکز من روی پرسپولیس است و با رفتن ماهینی هم مسئولیتم سنگین‌تر شده است.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره این که بازی بی‌کیفیت و در حد لیگ حرفه‌ای دنبال نمی‌شد گفت: کدام لیگ؟ ما چه امکاناتی داریم که می‌خواهیم درباره آن صحبت کنیم، راهروی ورزشگاه را ببینید از رختکن تا اینجا 20 دقیقه در راه هستیم.

حسینی افزود: دو تیم تلاش خودشان را کردند اما درست هست که محتاطانه بازی کردند، با مصدومیت ماهینی در شرایط سختی گرفتار شدیم و نمی‌دانیم که باید برانکو چه کاری انجام دهد. درست است که بازیکنان جوان خوبی داریم، اما آنها جوان و بی‌تجربه هستند و نمی‌توانند مقابل استقلال و السد به میدان بروند. از لحاظ تعداد بازیکن مشکل داریم اما باز هم می‌توانیم برای آینده تلاش کنیم.

وی در واکنش به این که با مصدومیت حسین ماهینی پرسپولیس برای دیدار با السد به بحران رفته است، گفت: چرا از کلمه بحران استفاده می‌کنید، تیم‌های ما چه امکاناتی دارند که بتوانند در سطح‌های بالاتر بازی کنند، امکانات الدحیل و السد را نشان دهید ما باید برابر آنها بازی کنیم. قبل از بازی با الدحیل ما در آبادان به میدان رفتیم و 4 - 5 روز یکبار مدام بازی داریم. وقتی هم که اعتراض می‌کنیم می‌گویند کل دنیا همین است، بله در کل دنیا در ورزشگاه‌هایشان این راهروهای طولانی وجود دارد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به مصدومیت ماهینی گفت: یکی از بهترین بازیکنان‌مان را از دست دادیم،‌ در بازی با السد کمال و انصاری را هم در اختیار نداریم و برانکو هم نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند. به هر حال غیرت و تعصب وجود دارد، اما این دلیل نمی‌شود که مردم شرایط فوتبال ما را ندانند. غیرت و تعصب مواردی هست که مسئولان با استفاده از آنها از زیر کار در می‌روند و بهتر است کارشان را بهتر انجام دهند.