سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: برخلاف برخی نظرات، شهرآورد 88 به هیچ وجه بی کیفیت نبود و دو تیم تلاش خود را برای پیروزی و کسب سه امتیاز کردند.

برانکو: شهرآورد بی کیفیت نبود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از ایرنا، «برانکو ایوانکوویچ» شامگاه پنجشنبه پس از نتیجه تساوی بدون گل میان سرخ آبی های پایتخت در تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرآورد را پشت سر گذاشتیم و به بازیکنانم به خاطر جنگندگی و تلاش فراوان تبریک می گویم و از همه هواداران به خاطر حمایت بی نظیرشان تشکر می کنم.
وی ادامه داد: با اتمام این بازی خود را برای مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آماده می کنیم و خوشحالم که در این بازی مصلحت اندیشی نکردیم و همچنان دیدگاه خود را برای رسیدن به پیروزی حفظ کردیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: در بخش عمده مسابقه تیم ما برتر بود و از این بابت خیلی خوشحالم اما ای کاش این مسابقه با کسب سه امتیاز به پایان می رسید.
وی تصریح کرد: متاسفانه حسین ماهینی را به طور کامل در این فصل از دست خواهیم داد و این فقدانی بزرگ برای ما خواهد بود. تیم حریف هم در پایان بازی در رختکن ما حاضر شد و تاسف خود را بابت این مصدومیت اعلام کرد.
برانکو اظهار داشت: بر خلاف نظر شما خبرنگاران به اعتقاد من این بازی اصلا ضعیف نبود و فراموش نکنید شما دربی را تماشا می کردید. این دیدار برای هر دو تیم اهمیت زیادی داشت و میلیون ها هوادار چشمشان به این مسابقه بود.
وی تصریح کرد: استقلال دارای 6 بازیکن ملی پوش است و نباید این مساله را فراموش کنید. تیم ما بازی سنگینی را پشت سرگذاشت و هر دو تیم اشتیاق زیادی برای گل زدن داشتند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما در مقابل سپیدرود 546 پاس و 70 درصد مالکیت داشتیم اما این تیم استقلال بود و فراموش نکنید آنها نامزد قهرمانی لیگ هستند. نمی توانیم بازی موثری که مقابل سپیدرود انجام دادیم را مقابل استقلال هم تکرار کنیم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا به خاطر دیدار با السد بود که بازیکنان در این مسابقه فشار کمتری به خود وارد آوردند، اظهار داشت: اصلا اینگونه نیست و ما تمام تلاش خود را کردیم. باز هم تکرار می کنم استقلال یک تیم با 7 ملی پوش است و قطعا بازی آسانی را پشت سر نگذاشتیم. ما در این دیدار چند موقعیت داشتیم و احساس می کنم حتی روی علیپور یک پنالتی به سود ما گرفته نشده است.
برانکو در رابطه با احساس شدن جای خالی برخی بازیکنان جدا شده گفت: نمی توان حسرت گذشته را خورد و در نبود آنها باید تمام تلاش خود را بکنیم تا بتوانیم همچنان موفق باشیم.
تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشورمان در ورزشگاه آزادی تهران به تساوی بدون گل رسیدند.
ورزشی **9118**1597