قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا از دختر جوانی که به خاطر ایستادن مقابل یکی از سربازان رژیم اشغالگر قدس به نماد مقاومت فلسطینی‌ها تبدیل شد، استقبال کرد.

 دختر فلسطینی که به سرباز اسرائیلی سیلی زد در  باشگاه رئال مادرید + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از نشریه مارکا، باشگاه رئال مادرید روز گذشته (جمعه) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از احد تعمیمی، دختر نوجوانی که در سن 16 سالگی به خاطر سیلی زدن به یک سرباز اسرائیلی در ماه دسامبر سال 2017 به هشت ماه حبس محکوم و به همین دلیل به نماد مقاومت فلسطینی‌ها مقابل رژیم اشغالگر قدس تبدیل شد، استقبال کرد.

چهره تعمیمی زمانی جهانی شد که او به خاطر سیلی زدن به سرباز رژیم اشغالگر قدس که وارد حیاط منزل او شده بود، در یک دادگاه نظامی محاکمه شد. فیلم این اتفاق توسط مادر او در حساب کاربری‌اش در فیس‌بوک منتشر شد و بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت.

احد اما از سال 2011 به خاطر تصویر به یادماندنی که از او در حال جدل با یک سرباز اسرائیلی منتشر شد، برای فلسطینی‌ها شناخته شده بود و تأثیر به سزایی در فضای مجازی گذاشته بود. او این هفته به همراه خانواده‌شان سفری به اسپانیا داشتند که در آنجا در چند مراسم سیاسی و اجتماعی شرکت کردند. باشگاه رئال مادرید هم جمعه این هفته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان او بود و آنها مورد استقبال امیلیو بوتراگوئنیو، مدیر روابط بنیادی باشگاه قرار گرفتند و یک پیراهن کهکشانی‌ها را با نام احد به او تقدیم کرد.

فوتبال جهان | پذیرایی باشگاه رئال مادرید از دختر فلسطینی که به سرباز اسرائیلی سیلی زد + عکس