کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه آغاز مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا نوشت: پرسپولیس بعد از بازگشت خارق العاده مقابل الدحیل، سرشار از باور به پیروزی، به میدان بازمی گردد.

السد به دنبال تکرار قهرمانی؛ پرسپولیس سرشار از اعتماد به نفس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  تارنمای رسمی ای اف سی، دیدارهای رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در این هفته برگزار می شود و چهار تیم بدنبال تصاحب جام قهرمانی این رقابتها هستند.
تیم السد قهرمان سال 2011 آسیا، سه شنبه میزبان پرسپولیس است که در رقابتهای سال 2017 به نیمه نهایی رسید. کاشیما آنتلرز هم در دیگر دیدار نیمه نهایی، روز چهارشنبه از سوون سامسونگ بلووینگز کره جنوبی قهرمان 2 دوره رقابتهای آسیا پذیرایی می کند.
السد تنها تیم باقی مانده در گردونه رقابتهاست که فاتح لیگ قهرمانان آسیا شده و آخرین تیم غرب آسیاست که این جام را تصاحب کرده است. السد در فینال مسابقات 2011 با شکست چونبوک هیوندای موتورز کره جنوبی این جام را از آن خود کرد.
السد در مراحل حذفی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا 2018، الاهلی عربستان و استقلال تهران را مغلوب کرد و از مسابقات مرحله گروهی تاکنون هیچ باختی نداشته است. السد به دنبال پایان دادن به سلطه شرق آسیا و تکرار قهرمانی هفت سال پیش خود است.
آخرین باخت آنها مقابل پرسپولیس در مرحله گروهی بود که در تهران با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. پرسپولیس در یک هشتم نهایی الجزیره را شکست داد و در یک چهارم نهایی هم با یک بازگشت خارق العاده مقابل الدحیل تیم دیگر قطری، پیروز شد.
پرسپولیس برای دومین سال پیاپی به نیمه نهایی این رقابتها صعود کرده است. این تیم که سال گذشته برای اولین بار به نیمه نهایی راه یافته بود، با شکست مقابل الهلال عربستان حذف شد اما در این فصل بعد از شکست الدحیل تیمی که هر 9 بازی خود را در قاره آسیا برده بود، سرشار از باور به میدان بازمی گردد.
بازی رفت دو تیم سه شنبه از ساعت 18:45 دقیقه آغاز می شود و یکم آبان ماه نیز بازی برگشت در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
ورزشی**1584**1597