اسطوره فوتبال آرژانتین در مصاحبه اخیرش بر لیونل مسی تاخت و او را در حد و اندازه یک رهبر ندانست.

حمله بی سابقه مارادونا به مسی: رهبر؟ او قبل از بازی 20 بار به دستشویی می‌رود!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایلنا، لیونل مسی به دلیل نتایجی که همراه تیم ملی فوتبال آرژانتین با بازوبند کاپیتانی کسب کرده به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و پس از جام جهانی روسیه تا به امروز به اردوی آلبی سلسته دعوت نشده است.

بازیکن 31 ساله از سال 2011 بازوبند کاپیتانی آرژانتین را در اختیار دارد اما مارادونا که در سال 1986 قهرمان جام جهانی شده، اعتقاد دارد ستاره بارسلونا هیچ توانایی برای رهبری ندارد و از این نظر باید از کریستیانو رونالدو الگو بگیرد.

حمله بی سابقه مارادونا به مسی: رهبر؟ او قبل از بازی 20 بار به دستشویی می‌رود!

دیگو مارادونا به فاکس اسپورت مکزیک گفت: مسی بازیکن بزرگی است اما یک رهبر نیست؛ پیش از صحبت کردن با بازیکنان و مربیان او با پلی استیشن بازی خواهد کرد و سپس در زمین او می‌خواهد یک رهبر باشد. او در جهان به همراه رونالدو برترین است.

او ادامه داد: برای من بیان آن سخت است اما برای مردی که پیش از هر بازی 20 مرتبه به دستشویی می‌رود سخت است که یک رهبر باشد. دو راه در مورد او وجود ندارد، بیایید و خدا فرض کردن مسی را متوقف کنید و او تنها یک بازیکن همانند سایر بازیکنان آرژانتین است. باید فشار را از روی او برداریم، کاپیتانی را باید از مسی بگیرند تا او به روند واقعی خود برگردد. من هر طور که بخواهم او را صدا میزنم.