«فلورنتینو پرز» رییس باشگاه رئال مادرید امروز وضعیت سرمربی این تیم را تعیین و جانشین یولن لوپتگی را که به احتمال زیاد «آنتونیو کونته» ایتالیایی است، معرفی خواهد کرد.

پرز منتظر ورود کونته به مادرید/ کهکشانی ها بیدار می شوند؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایرنا، روزنامه مارکا اسپانیا روز دوشنبه نوشت: رییس باشگاه رئال مادرید اسپانیا طی ساعات آینده وضعیت سرمربی این تیم را در جلسه ای با اعضای هیات مدیره کهکشانی ها به بحث می نشیند. اخبار پیرامون سانتیاگوبرنابئو به شکلی فزاینده حاکی از آن است که کونته سرمربی برکنار شده چلسی پس از «یولن لوپتگی» هدایت سفیدپوشان بحران زده را بر عهده خواهد گرفت.
تیم فوتبال بارسلونا یکشنبه شب در دیدار سنتی ال کلاسیکو در نیوکمپ تیم رئال مادرید را با نتیجه پنج بر یک درهم کوبید.
پنج گل خورده در نیوکمپ ظاهرا سرنوشت لوپتگی را تعیین کرد و سرمربی ایتالیایی تا امروز (دوشنبه) به مادرید می رسد.
در غیر این صورت، سانتیاگو سولاری برای بازی جام حذفی کهکشانی ها مقابل ملیا به طور موقت روی نیمکت این تیم خواهد نشست.
گزارش های موثق حاکی از آن است که کونته سرمربی آینده رئال خواهد بود. او پس از کشمکش فراوان با باشگاه پیشین خود یعنی چلسی بر سر موضوعات مرتبط با قرارداد؛ با توافق دو طرفه بدون متضرر شدن از لحاظ مالی استمفورد بریج را ترک کرد.
در واقع پرز و هیات مدیره او موقعیت لوپتگی را بی ثبات می دانند و در اسرع وقت در پی ایجاد تغییر و انجام تمهیدات لازم هستند.
شاید لزوم اعمال تغییرات بی درنگ را از رفتار رییس باشگاه رئال پس از بازی به خوبی بتوان لمس کرد؛ فلورنتینو پس از پذیرفتن شکست سنگین پنج بر یک مقابل بارسلونا بدون کوچک ترین صحبتی با بازیکنان یا حتی سرمربی تیمش، نیوکمپ را ترک کرد.
اعضای هیات مدیره رئال به طور متفق القول بر این باورند که یک مربی با شخصیتی بزرگ برای بازگرداندن بازیکنان به بهترین فرمشان، امری ضروری است و کونته دقیقا همان فردی است که کمبودش در رختکن رئال احساس می شود.
ورزشی**3991**1584