تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی انجام شد که در لحظاتی از آن رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا و ناظر امنیتی AFC حضور داشت.

 شوتزنی و کار تاکتیکی سرخپوشان در حضور ناظر امنیتی AFC/ نورالهی بدون مشکل تمرین کرد + گزارش تصویری
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز (پنجشنبه) تیم پرسپولیس از ساعت 17 به وقت محلی در زمین تمرین ورزشگاه کاشیما برگزار شد.

* بازیکنان ابتدا با مارکو به گرم کردن پرداختند. پس از آن در نیمی از زمین با چهار دروازه کوچک تمرین تاکتیکی خود را انجام دادند.

* در ادامه تمرین برانکو، بار دیگر بازیکنان را به بدنساز سپرد تا روی بدن‌های آنها کار کند.

* فوتبال در نیمی از زمین، سانتر از جناحین و شوتزنی از دیگر بخش‌های تمرین امروز بود.

* احمد نورالهی هم در بخش‌های مختلف تمرین حضور داشت و بدون مشکل آنها را پشت سر گذاشت.

* درهای تمرین امروز باز بود و دو خبرنگار خانم ایرانی هم در محل تمرین حضور یافتند.

* پاول لوزانوف، رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا و ناظر امنیتی AFC هم برای لحظاتی در محل تمرین سرخپوشان حضور پیدا کردند.

تیم پرسپولیس فردا، تمرین پایانی خود پیش از بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا را از ساعت 15 به وقت ژاپن (9:30 - به وقت تهران) در زمین اصلی ورزشگاه کاشیما ساکر برگزار خواهد کرد. این تمرین یک ساعت به طول خواهد انجامید.

گزارش تمرین پرسپولیس| شوتزنی و کار تاکتیکی سرخپوشان در حضور ناظر امنیتی AFC/ نورالهی بدون مشکل تمرین کرد + تصاویر گزارش تمرین پرسپولیس| شوتزنی و کار تاکتیکی سرخپوشان در حضور ناظر امنیتی AFC/ نورالهی بدون مشکل تمرین کرد + تصاویر گزارش تمرین پرسپولیس| شوتزنی و کار تاکتیکی سرخپوشان در حضور ناظر امنیتی AFC/ نورالهی بدون مشکل تمرین کرد + تصاویر