دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان از عصر امروز در مجموعه پِک آغاز شد.

دور جدید تمرینات تیم ملی در پک/ کی‌روش با دروازه‌بان پرسپولیس گفت و گو کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  خبرگزاری تسنیم ، دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان برای آماده‌سازی جهت حضور در جام ملت‌های آسیا از عصر امروز (یکشنبه) در مجموعه پِک آکادمی ملی فوتبال آغاز شد.

بازیکنان دعوت شده به اردو از ساعت 16 خود را به کادر فنی معرفی کردند و از ساعت 17:15 در مجموعه پِک حاضر شدند تا تمرینات را آغاز کنند. بازیکنان تیم ملی که از آخرین اردوی تیم ملی یکدیگر را ندیده بودند، ابتدا مشغول خوش‌وبش شدند و سپس پرتاب پنالتی بسکتبال و تمرین با توپ والیبال را انجام دادند تا تمرین به صورت رسمی آغاز شود.

کارلوس کی‌روش دو دقیقه پیش از شروع رسمی تمرین که از ساعت 17:30 بود وارد سالن اصلی ساختمان پِک شد که با بازیکنانش دیدار کرد. سرمربی تیم ملی در خوش‌وبش خود با بازیکنان گپ کوتاهی هم با علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس داشت.

مهدی طارمی و احمد نوراللهی که در دوره همبازی بودن در پرسپولیس رابطه‌شان نزدیک بود، برخورد گرمی با یکدیگر داشتند. شوخی‌های بیرانوند با طارمی نیز جالب توجه بود.

پژمان منتظری و مرتضی پورعلی‌گنجی که به دلیل مصدومیت در لیست بازیکنان دعوت شده نبودند، جزو نفرات حاضر در تمرین بودند.

بخش اول تمرین تیم ملی کار با دوچرخه ثابت بود و در بخش بعدی بازیکنان تمرین با رول را در دستور کار داشتند. پس از این بخش، تمرین تیم ملی پشت درهای بسته برگزار شد و رسانه‌ها اجازه پوشش نداشتند. در تمرین امروز تیم ملی 18 بازیکن حضور داشتند.