فوتبال جهان - نهاد حاکم بر فوتبال اسپانیا اعلام کرد که سانتیاگو سولاری جانشین قطعی خولن لوپتگی می‌شود.

 قرارداد سولاری با رئال مادرید از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا تایید شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  خبرگزاری تسنیم ، فدراسیون فوتبال اسپانیا در پاسخ به تماس شبکه ESPN تأیید کرد که باشگاه رئال مادرید مراحل اداری مربوط به ثبت قرارداد سانتیاگو سولاری را به عنوان سرمربی قطعی را انجام داده و در همین راستا فرم‌ها و مدارکی را تکمیل کرده است.

روز گذشته (یکشنبه) صحبت‌هایی مبنی بر تمایل باشگاه رئال مادرید به قطعی کردن قرارداد سولاری مطرح شد و اکنون فدراسیون فوتبال اسپانیا این موضوع را تأیید کرده است. رئال مادرید پس از اخراج خولن لوپتگی (بعد از باخت 5 بر یک در ال‌کلاسیکو) سرمربی تیم دوم این باشگاه سانتیاگو سولاری را به صورت موقت جانشین او کرد و کهکشانی‌ها هم با هدایت این آرژانتینی 42 ساله هر 4 بازی خود را برده‌اند.

طبق قوانین لیگ اسپانیا، یک مربی موقت حداکثر به مدت دو هفته می‌تواند هدایت یک تیم را برعهده داشته باشد - دوره‌ای که برای سولاری امروز به پایان می‌رسد - و این بدان معناست که او باید به شغل اصلی‌اش در تیم رئال مادرید کاستیا برگردد مگر اینکه باشگاه رئال مادرید جایگاه سولاری را از سرمربی موقت به سرمربی قطعی ارتقا دهد.

رئال مادرید پیش از روی کار آوردن سولاری گزینه‌هایی مانند آنتونیو کونته، روبرتو مارتینس و حتی لئوناردو ژاردیم داشت که در جذب آنها موفق نبود و به همین دلیل به سولاری این فرصت را داد تا تیم اول باشگاه را هدایت کند و او هم تاکنون در برآورده کردن انتظارات مدیران باشگاه موفق بوده است.