تمرین تیم ملی با شرکت 15 بازیکن و زیر بارش مداوم بازان در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

تمرین تیم ملی فوتبال/  بیرانوند زیر باران لگد و کتک خورد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایسنا، دومین تمرین تیم ملی عصر امروز (دوشنبه) زیر بارش شدید باران در زمین شماره دو آکادمی ملی فوتبال برگزار شد. در این تمرین 15 بازیکن حضور داشتند و بازیکنانی نظیر منتظری، پورعلی‌گنجی، کاوه رضایی، علی قلی‌زاده و ... راهی ساختمان PEC شدند.

کارلوس کی روش بعد از گذشت 20 دقیقه و با لباس‌های متناسب زمستان در تمرین حاضر شد و با چهره‌ای خندان مشغول چیدن موانع شد. بازیکنان نیز با استفاده از کاپشن مشغول تمرین شدند. مهدی تاج نیز از حاضران در تمرین بارانی تیم ملی بود.

علی رغم بارش باران، بازیکنان با جدیت کامل در تمرین حاضر شدند و در حین اجرای تمرین رقابت شدیدی با هم داشتند و فرد بازنده را زیر مشت و لگد خود گرفتند. علیرضا بیرانوند بازنده این بخش تمرین بود و چندین مرحله کتک خورد و چند بار هم از زیر لگد بازیکنان فرار کرد.

بعد از آقا وسط، بازیکنان مشغول دویدن به دور زمین چمن شدند تا مهیای اجرای کارهای تاکتیکی شوند.

اشکان دژاگه و مجید حسینی جدا از سایرین تمرین کردند. دو دروازه‌بان تیم ملی هم در گوشه دیگری از زمین تمرین با الکساندر لوپز کارهای مخصوص خود را مرور کردند.

سپس نوبت به پاسکاری تحت فشار رسید که هر دو تیم نارنجی و آبی رقابت شدیدی برای بردن این نتیجه این بخش تمرین داشتند. کی‌روش به دفعات نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کرد. در حین تمرین تکل خشنی روی پای خانزاده انجام شد که کی‌روش پس از اطمینان از سلامت این مدافع، خواستار پیگیری تمرین شد. مهدی طارمی دو بار موفق به زدن گل‌های زیبایی به بیرانوند و حسینی شد.

پس از انجام کارهای تاکتیکی، بازیکنان برای سرد کردن بدن‌های خود راهی ساختمان PEC شدند.