«آنتوان گریژمان» ستاره تیم ملی فرانسه در بازی دوستانه امشب مقابل اروگوئه به احترام «دیگو گودین» هم تیمی اش در اتلتیکو مادرید و مدافع آبی آسمانی ها، کفش هایی خاص به پا خواهد کرد.

گریژمان به احترام بازیکن اروگوئه کفش هایی خاص به پا می کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایرنا، تارنمای خبری «JOE» بریتانیا روز سه شنبه نوشت: «آنتوان گریژمان» مهاجم فرانسوی باشگاه اتلتیکو مادرید شخصیت خاصی دارد، در واقع برخی از رفتارهای او را می توان غیر عادی تلقی کرد، از انتشار تیزرهای ویدئویی در خصوص سرنوشتی که در انتظارش است گرفته تا پوشیدن پرچم اروگوئه به حالت شنل پس از قهرمانی در جام جهانی روسیه. همه و همه در فهرست تصمیمات عجیب و غریبی است که بر خاص بودن او صحه می گذارد.
تصمیم او برای چرخیدن با پرچم اروگوئه دور تا دور ورزشگاه لوژنیکی مسکو تعجب همگان را برانگیخت، البته توضیحی هم برای این حرکت وجود دارد اما باز هم چیزی از عجیب بودن آن کم نمی کند.
در واقع، تحسین و ارادت او به کشور آمریکای جنوبی نشات گرفته از تجربیاتی است که او از «دیگو گودین» هم تیمی اش در اتلتیکو به دست آورده است.
گریژمان پس از اینکه در جام جهانی 2018، از خوشحالی کردن پس از باز کردن دروازه اروگوئه امتناع کرد، در توضیح این حرکت اظهار داشت: خوشحالی نکردم چرا که از وقتی که فوتبال را به صورت حرفه ای آغاز کردم، از حمایت های یک اروگوئه ای که خوب و بد فوتبال را به من آموزش داد، بهره مند شدم و از این رو احترام زیادی برای این کشور قائل هستم.
و حالا، گریژمان در بازی دوستانه آبی ها مقابل اروگوئه، کفش هایی به پا خواهد کرد که روی یک لنگه آن پرچم اروگوئه و روی لنگه دیگر آن پرچم فرانسه نقش بسته است.
فرانسه پس از ناکام ماندن از راهیابی به مرحله نهایی لیگ ملت های اروپا، امشب در ورزشگاه «استاد و فرانس» به مصاف تیمی می رود که در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی روسیه، آنها را حذف کرده بود.
گل دیرهنگام و البته تعیین کننده «ویرجیل فن دایک» مدافع تیم ملی هلند در بازی شب گذشته مقابل آلمان، صدرنشینی نارنجی ها را در گروه (A1) تضمین کرد تا به رغم تمام انتظارات قهرمان جهان، در نخستین نسخه لیگ ملت های اروپا ناکام بماند.
ورزشی**3991**9129