تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز توانست پارس جنوبی را در جم شکست دهد تا به همراه پرسپولیس یکی از دو تیم پیروز خارج از خانه در هفته چهاردهم باشد.

مقایسه عملکرد دو سرمربی؛ وقتی تراکتورسازی مدعی شد/ برتری قابل توجه تقوی نسبت به توشاک
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از خبرنگار مهر ، روزی که جان توشاک سرمربی سابق تراکتورسازان تبریز را ترک کرد، 6 هفته از لیگ برتر گذشته بود و سرخ پوشان با 2 پیروزی، 3 مساوی، یک شکست، 6 گل زده و 7 گل خورده در رده هفتم جدول قرار داشتند. توشاک با تراکتورسازی 9 امتیاز در 6 بازی گرفت تا با معدل ۱/۵ امتیاز به ازای هر بازی (۵۰ درصد امتیازات) تبریز را ترک کند.

محمد تقوی بلافاصله بعد از توشاک هدایت این تیم را بر عهده گرفت و کارش را با یک مساوی خارج از خانه مقابل تیم مدعی پدیده در هفته هفتم آغاز کرد. آنها در هفته هشتم به بهترین پیروزی این فصل خود با تقوی رسیدند و میهمان شان استقلال خوزستان را با 6 گل در تبریز در هم کوبیدند.

تقوی تنها شکست خود با تراکتورسازی را در هفته نهم پذیرفت و در آبادان با نتیجه 2 بر یک مغلوب صنعت شد. پیروزی بر سپیدرود، پیروزی بر پیکان، پیروزی بر ذوب آهن، توقف برابر پرسپولیس و پیروزی بر پارس جم دیگر نتایج تقوی روی نیمکت تراکتورسازی بود.

تقوی هشتمین تجربه سرمربیگری تراکتورسازی را هم پشت سر گذاشت تا کارنامه وی شامل 5 پیروزی، 2 مساوی و یک شکست باشد. تراکتورسازی با هدایت تقوی در 8 بازی 16 گل زده، 5 گل خورده و 17 امتیاز دارد.

تراکتورسازی با تقوی به ازای هر بازی 2 گل زده و ۰/۶ گل خورده دارد در حالی که همین تیم با توشاک به ازای هر بازی یک گل زده و ۱/۱ گل خورده داشت.

تقوی به طور متوسط ۲/۱ امتیاز به ازای هر بازی گرفته و مقایسه عملکرد وی با توشاک نشان از برتری بی چون و چرای سرمربی فعلی تراکتورسازان دارد.