مدیر رسانه تیم فولاد خوزستان گفت: 2 دستیار سرمربی جدید فولاد خوزستان برای هدایت این تیم مشخص شده و به ترکیب تیم اضافه می شوند.

یک ایرانی و یک برزیلی/ 2 دستیار افشین قطبی برای هدایت تیم فولاد خوزستان مشخص شدند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین محمد رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: با تشخیص سرمربی تیم، جهانیار محبی مقدم و مارکو آنتونیو آلوارز فریرا برزیلی، به کادر فنی تیم فولاد اضافه شدند.
وی با بیان اینکه این 2 مربی سابقه حضور در کنار قطبی در لیگ کشورهای چین و تایلند را دارند افزود: هدف باشگاه کسب نتایج درخشان و قرار گرفتن تیم فولاد در جایگاه واقعی خود است اگر چه در این راه به پشتیبانی هواداران نیاز است.
مدیر رسانه ای تیم فولاد خوزستان در خصوص ادامه حضور چهار مربی دیگر تیم گفت: روز گذشته نشستی بین قطبی و ایلی استان، موسی سواری، عزیز فریسات و روبرت چهار مربی تیم که از ابتدای فصل جاری در فولاد حضور داشتند برگزار شد و شرایط فنی بازیکنان و راه های بهبود کیفیت تیم مورد بررسی قرار گرفت.
وی بیان کرد: قرار است با تصمیم سرمربی تیم و تایید مدیریت باشگاه از بین این چهار مربی، 2 نفر به کادر فنی تیم اضافه شوند.
افشین قطبی سرمربی جدید تیم فولاد به مدت یک فصل و نیم هدایت این تیم را بر عهده گرفت. فولادی ها هم اکنون 15 امتیازی بوده و در رده نهم جدول رده بندی قرار دارند. این تیم خوزستانی 23 آذر در دیداری خارج از خانه به مصاف تراکتورسازی می رود.