مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان گفت: طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان در نیم فصل دوم لیگ برتر باشگاه های کشور آماده حضور تماشاگران فوتبال می شود.

 ورزشگاه نقش جهان نیم فصل دوم کامل می شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین مسعود تابش روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با وجود اینکه اقدامات مرتبط با مقاوم سازی در طبقه دوم این ورزشگاه انجام شده است، اما کارشناسان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در بازدید هفته گذشته از این مجموعه اعلام کردند بهتر است در دیدار تیم های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران از طبقه دوم استفاده نشود تا 10 تا 15 درصد باقی مانده از عملیات تقویت سازه ها نیز انجام شود.
وی گفت: ظرفیت کنونی طبقه اول ورزشگاه نقش جهان 38 هزار نفر و طبقه دوم 30 هزار نفر است و هواداران در مسابقه فردا بین سپاهان و پرسپولیس تنها از طبقه اول استفاده خواهند کرد.
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با اشاره به انجام عملیات عمرانی در محوطه ورزشگاه نقش جهان، اظهارداشت: احداث پارکینگ به ظرفیت 2 هزار خودرو در این مجموعه انجام شده و عملیات اجرایی ساخت جاده شرقی منتهی به ورزشگاه نیز انجام گرفته است.
تابش همچنین به عریض کردن دوربرگردان جاده غربی منتهی به ورزشگاه اشاره کرد و گفت: عملیات اجرا شده به منظور کاهش ترافیک و سهولت دسترسی به ورزشگاه نقش جهان انجام شده است.
وی با تاکید بر اهمیت مسابقه با پرسپولیس تهران برای حضور در صدر جدول و قهرمانی نیم فصل، خاطرنشان کرد: سپاهان برای دیدار فردا (یکشنبه) با پرسپولیس محروم و مصدوم ندارد و با تیم کامل به مصاف حریف می رود.
مدیرعامل سپاهان میزان آمادگی تیم را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: حضور هواداران تیم در این دیدار حساس به انگیزه و توان یاران ما خواهد افزود تا ضمن ارائه یک بازی خوب بتوانیم پیروز میدان باشیم.
تابش گفت: از هواداران تیم ها می خواهیم که تنها تیم محبوب خود را تشویق کنند.
ورزشگاه نقش جهان اصفهان چهارشنبه 12 آبان 95 پس از حدود سه دهه افتتاح شد، اما از آن زمان تاکنون در دیدارهای فوتبال تنها طبقه نخست مورد استفاده فوتبالدوستان قرار می گرفت، اما در چند بازی مهم جمعیتی افزون بر ظرفیت 38 هزار نفری طبقه اول در این مجموعه حضور یافت.
درمسابقه تیم های سپاهان اصفهان و پدیده مشهد در چهارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور، حدود 40 هزار نفر از هواداران در ورزشگاه حضور یافتند.
در رده بندی تیم های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور سپاهان اصفهان با 29 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پرسپولیس با 27 امتیاز در جایگاه سوم جای گرفته است.