مشاور باشگاه پرسپولیس گفت: هتل عباسی به دلیل برگزاری اجلاس ظرفیت کافی نداشت و به همین دلیل هتل اطلس را برای اقامت در نظر گرفته و رزرو کردیم.

سرخ‌پوشان در هتل اطلس شاهین‌شهر اقامت می‌کنند؛ مشاور پرسپولیس: هتل عباسی برای پرسپولیس جا نداشت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش مثلث آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، تیم فوتبال پرسپولیس تهران روز یکشنبه در دیداری معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور باید در دیدار حساس در اصفهان به مصاف تیم فولاد مبارکه سپاهان برود تا به نوعی صدرنشین نیم فصل نخست در این دیدار مشخص شود.

در حالی که یک روز مانده به بازی حساس 2 تیم سپاهان و پرسپولیس، ظاهرا تیم پرسپولیس که قرار بود بر اساس روال همیشه در هتل عباسی اصفهان اقامت داشته باشد با مشکلاتی مواجه شده و این اقامت از این هتل به هتل اطلس شاهین‌شهر انتقال یافته است.

 

در ساعت گذشته شایعات بسیاری درباره اقامت سرخپوشان پایتخت در شاهین‌شهر مبنی بر اینکه پرسپولیس برای راحتی بیشتر و شاید برای دوری از حاشیه هواداران به شاهین‌شهر رفته در فضای مجازی مطرح شده اما حسین خیبری مشاور باشگاه پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با تسنیم درباره این شایعات اظهار داشت: برای اقامت درخواست برای هتل عباسی داده بودیم اما هتل عباسی به دلیل مهمانان یک اجلاس ظرفیت لازم را نداشت و ما در هتل اطلس شاهین‌شهر اقامت گرفتیم و هیچ مشکلی در ارتباط با این موضوع وجود ندارد.

 2 تیم سپاهان و پرسپولیس در دیداری حساس روز یکشنبه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.‌