«زلاتان ابراهیموویچ» مهاجم باشگاه ال ای گلکسی آمریکا در اظهارنظری تند، بردن توپ طلای سال 2018 توسط «لوکا مودریچ» هافبک کروات تیم رئال مادرید را ناشی از بودن زیر چتر حمایتی «فلورنتینو پرز» رئیس این باشگاه دانست؛ کسی که رقیب شماره یک «لیونل مسی» است.

واکنش تند ابراهیموویچ علیه فیفا و مودریچ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از ایرنا، شبکه فاکس اسپورتس روز شنبه نوشت: مهاجم باشگاه ال ای گلکسی آمریکا جزء فوتبالیست های خیلی محبوب محسوب نمی شود، در واقع ستاره سوئدی همواره به دلیل نبوغ و البته «اظهارات» افسانه ای، شهرتی «ناخوشایند» برای خود دست و پا کرده است.
و حالا مهاجم اسبق تیم منچستریوناتید، این بار با اظهاراتی به شدت توهین آمیز، «کریستیانو رونالدو» مهاجم سابق رئال مادرید و «لوکا مودریچ» هافبک کروات کنونی این تیم را هدف گرفت.
مودریچ در سوم دسامبر با تصاحب نخستین توپ طلای دوران بازی خود، رونالدو را از تخت پادشاهی این افتخار به زیر کشید؛ در واقع ستاره تیم ملی کرواسی پس از 10 سال به انحصار دو گانه «کریستیانو رونالدو» و «لیونل مسی» فوق ستاره های رئال مادرید و بارسلونا که هر کدام پنج بار این جایزه معتبر را به خانه برده بودند، پایان داد.
با این وجود، موفقیت مودریچ در بردن توپ طلا به مذاق افراد زیادی خوش نیامد و پیروزی او را در رقابت با 2 فوق ستاره دنیای فوتبال، زیر سوال بردند.
یکی از این افراد، زلاتان ابراهیموویچ ستاره تیم گلکسی آمریکا بود که با وجود سن و سال بالا همچنان در سطح اول فوتبال جهان می درخشد.
زمانی که خبرنگاری نظر ابراهیموویچ را در خصوص کسب توپ طلا توسط مودریچ جویا شد، با این پاسخ مواج شد: حالا می دانیم کسی که برای توپ طلا با مسی رقابت می کرد، رونالدو نبود بلکه فلورینتنو پرز (رئیس باشگاه رئال مادرید) است.
در واقع، ابراهیموویچ به طور ضمنی به این موضوع اشاره داشت که هم رونالدو و هم مودریچ زیر چتر حمایتی پرز موفق به بردن توپ طلا شده اند.
لازم به ذکر است رونالدو از مجموع پنج توپ طلای خود، چهار بار آن را با پیراهن سفیدپوشان کسب کرد و مودریچ نیز نخستین توپ طلای خود را با پیراهن «نمادین» کهکشانی ها بدست آورد.